Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:46:12 GMT

شفافیت مبنای سلامت اداری و قلب مبارزه با فساد است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۸۶۴۶

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) امروز جمعه ۲۴ اسفند در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران لرستان که در محل اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، اظهارداشت: بی‌توجهی به موضوع سلامت اداری و فساد سم مهلکی در اداره کشور است و این مهم در هر سطحی که قرار داشته باشد نوعی خیانت محسوب می‌شود وهیچ کسی نباید از فساد چشم‌پوشی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هر مدیری باید با فساد اداری در هر میزان و درجه‌ای با جدیت برخورد کند، افزود: نباید چهره نظام اداری کشور بخاطر نیازهای شخصی خدشه‌دار شود.

شریعتمداری بیان کرد: ارزیابی مدیران در این خصوص انجام می‌شود و چنانچه مدیری در این بخش بی‌تفاوت باشد عزل می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: باید همه چیز با مردم در میان گذاشته شود و هرگونه پرداختی که در هر دستگاهی انجام شد باید به صورت روشن و شفاف گفته شود.

وی ادامه داد: مدیران باید در خدمت رسانی و کار وقت شناس باشند چرا که مدیریت امروز کشور نیازمند مدیریتی همانند دوران جنگ تحمیلی است.

شریعتمداری تاکید کرد: افراد ناامید و بی‌انگیزه نمی‌توانند در شرایط امروز کشور گزینه مناسب مدیریتی باشند باید عرصه برای جوانان با انگیزه و امیدوار به آینده فراهم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه استانداران در هر منطقه می‌توانند هماهنگی کاملی در امور مرتبط با زیرمجموعه‌های وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشند گفت: استانداران از این نظر که از نزدیک با مسائل و مشکلات استان خود مواجه هستند بهتر می‌توانند اهداف مورد نظر را پیش ببرند.

وی  با اشاره به اینکه استان‌های لرستان، کرمانشاه و ایلام شباهت‌هایی با هم دارند، افزود: استانداران در این سه استان می‌توانند در حوزه مسائل اجتماعی مذاکرات منظمی داشته باشند و سیاست‌های منطقه‌ای مشترکی بر مبنای کارهای پژوهشی، تحقیقی و علمی را دنبال کنند.

گفتنی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته به لرستان سفر کرده است و در این سفر ۲ روزه طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی و رفاهی را بازدید، کلنگ‌زنی و یا افتتاح کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شفافیت فساد استان لرستان سلامت اداری محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد