Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران،گفت: دشمن با قدرت و فشار حداکثری علیه ایران اقدام می‌کند؛ ما هم باید در برابر دشمن،امکانات حداکثری فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران، اظهار کرد: از اینکه ملت ما در ۲۲ بهمن با حضور خود، تبلغات دشمن را از بین برد، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمن با قدرت و فشار حداکثری علیه ایران اقدام می‌کند؛ ما هم باید در برابر دشمن،امکانات حداکثری فراهم کنیم. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران، بیان داشت: باور به انقلاب اسلامی و باور به ملت و باور به خون شهدا، در زمره ایمان است و اعمال صالح و مواسات با برادران و اجرای اعمال صالح در دستگاه‌های مختلف کشور همان امکاناتی است که برای مقابله با دشمن ضروری است.

آیت‌الله امامی کاشانی، گفت: مشکلات اقتصادی باید در داخل حل شود؛ یعنی در داخل به تولید اهمیت دهیم و در داخل مراقب باشیم افرادی دزدی و احتکار نکنند.

وی تصریح کرد: به تمام مفسدان و تمام کسانی که این مشکلات اقتصادی را بوجود می‌آورند، باید بگویم که خدای متعال خسارت این اعمال را یا به خود فرد مفسد یا به نسلش می‌زند. این قبیل کارها انسان را نابود می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، اظهار داشت: وجدان کاری، مدیریت و نظارت دقیق بر تمام امور، از جمله واجبات است؛ وقتی قرار است دشمن با امکانات حداکثری در تحریم‌ها به ایران فشار بیاورد ما هم باید با امکانات حداکثری به  مقابله بپردازیم. این همان عمل صالح است.

وی بیان داشت: توصیه به حق که در قرآن سفارش شده وظیفه همه ماست و در زمره امکانات و ظرفیت‌های ماست.

آیت‌الله امامی کاشانی، در پایان خاطرنشان کرد: در نیوزیلند به نماز جمعه حمله کردند و این نشان از اهمیت نماز جمعه و هراس دشمن از نماز جمعه است و باید بدانیم دشمن ذلیل است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران نماز جمعه پایتخت مقابله با استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد