Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه امید ما به آینده جهان بسیار است، اظهار داشت: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که در این مدت توطئه‌های بسیاری علیه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان هر چه خواستند و توانستند علیه انقلاب اسلامی انجام دادند که یک نمونه از آن جنگ تحمیلی بود که استان همدان 8 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمنان با انواع و اقسام توطئه‌ها به کجا رسیدند؟ عنوان کرد: با همه حوادث و توطئه‌ها 40 سال از این انقلاب گذشت و مقام معظم رهبری در بیانیه رسا و پرمحتوای خود گام دوم انقلاب را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین خیانت‌ها را به این کشور خانواده کثیف پهلوی کردند، افزود: رضا خان ابتدا مقدس‌بازی درآورد و وقتی به قدرت رسید کمر به قتل اسلام و اعتقادات مردم بست.

محمدی گلپایگانی با اشاره به وضعیت روحانیون در دوران پهلوی گفت: آن زمان کسی جرأت نمی‌کرد حرفی بزند، رضاخان اوقاف را کاملاً از بین برد و نمونه دیگر آن نیز قتل عام مسجد گوهرشاد به جرم طرفداری از حجاب بود که بیش از یک هزار نفر در این مسجد در جوار امام رضا(ع) توسط مامورین جلاد رضاخان به گلوله بسته شدند.

وی با بیان اینکه محمدرضا پهلوی نیز بدتر از پدرش بود، اظهار داشت: در دوران او 13 سال تمام نخست وزیر کشور یک بهایی بود که تمام امور کشور را در دست داشت، حسین اعلا وزیر دربارش نیز بهایی بود و مراسم‌های خاص را به غیر مسلمانان واگذار می‌کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کرد: باید از طریق تریبن‌ها واقعیت‌ها به مردم گفته شود.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه امام(ره) حق حیات بر گردن ما دارد، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بهترین مکان برای زندگی مسلمانان است در حالی که در عربستان مردم اجازه دینداری ندارند.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به جنایت‌هایی که در دنیا روی می‌دهد، از جمله کشتار یک کودک به خاطر دادن سلام بر پیامبر(ص) و کشتار مردم و جلیقه زردها در فرانسه گفت: این درحالی است که مدعیان حقوق بشر که خود نیز در این جنایت‌ها دست دارند ایران را محکوم به نقض حقوق بشر کرده و ما را نصیحت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: محمدی گلپایگانی همدان حوزه علمیه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • معلمِ متفکر
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد