Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز اعلام کرد: در بازدیدهای بازرسان دامپزشکی بیش از 2000 کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و فاسد ضبط و معدوم شده است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ایوب شکری مژده‌ای رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: نظارت بهداشتی و کیفی بر فرآورده‌های خام دامی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود و نظارت دامپزشکی بر این فرآورده‌ها از مزرعه تا سفره و از دامداری و مرغداری‌ها تا گوشت استحصال‌شده صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در 11 ماهه سالجاری بیش از 10 هزار مورد بازدید از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی، خودروهای حمل و شرکت‌های مرتبط توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان البرز انجام شده است.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز با اعلام اینکه در بازدیدهای بازرسان دامپزشکی بیش از 2000 کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و فاسد ضبط و معدوم شده است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه 33 مورد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند که در این راستا 6 مورد پلمپ انجام شده است.
شکری در ادامه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره 4 رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 به اداره کل دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث البرز شهرستان حوادث البرز رئیس اداره دامپزشکی تاریخ دامپزشکی اخبار البرز عکس دختر قتل مجلس زندگی پرونده فیلم آزار شوم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی و تاریخ‌گذشته به میزان ۸۴۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد