Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@16:32:27 GMT

کلید حل مشکلات در مذاکرات نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۳۵۸

کلید حل مشکلات در مذاکرات نیست

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه کلید حل مشکلات در مذاکرات نیست، گفت: هیچ مذاکره و توافقی نتوانسته سایه جنگ را از سر کشور دور کند بلکه حضور مردم و حمایت آنها از انقلاب، پشتیبان کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،« حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به بیان فضیلت و جایگاه معنوی ماه رجب پرداخت و نمازگزاران را به استفاده هر چه بیشتر از این فرصت عظیم معنوی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره و ضمن ادای احترام به خانواده ‌ای معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از زحمات زحمتکشان و دست‌اندرکان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد. 

 

وی با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار بالاترین نشان افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سردارسلیمانی، تصریح‌کرد: سردار سلیمانی شهید زنده و یادگار فرماندهان دوران دفاع مقدس است که یک تنه در مقابل جریان‌های تروریستی و تکفیری منطقه ایستاد و با نابودی حکومت خودخوانده داعش وعده صادق خود را محقق ساخت.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: این نشان نماد رضایت و خشنودی ولی امر مسلمین از همه مجاهدان و شهدای مدافع حرم بود. 

 

خطیب نماز جمعه اسالم به انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آیت‌الله آملی لاریجانی، خاطرنشان‌کرد: سوابق طولانی در سطوح مختلف قضایی و آشنایی با همه زوایای قوه قضاییه و بهره‌مندی از تحصیلات حقوقی و تجربه در کنار فقاهت از ویژگی ‌ای برجسته آقای رئیسی است که در حکم رهبر معظم انقلاب نیز آمده است. 

 

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی نمونه بارز یک مدیر جهادی و طراز انقلاب اسلامی است که توانسته فعل ما می‌توانیم را در دوران مدیریت خود در آستان قدس رضوی به خوبی صرف کند و آن را به اثبات رسانده است. 

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی تصریح‌کرد: از رییس جدید قوه قضاییه انتظار داریم بر اساس طرح پیشنهادی تحول قوه قضاییه و توصیه‌های هشت گانه رهبر معظم انقلاب در این راستا گامی مؤثر بردارد تا عدالت قربانی مصلحت نشود و مردم طعم شیرین عدالت را با برخورد قاطع و بدون تعارف با دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی بچشند. 


امام جمعه اسالم به سفر اخیر رییس جمهور به استان گیلان اشاره کرد و گفت: امیدواریم افتتاح راه آهن و تحقق وعده‌های دولت محترم گام دیگری در پیشرفت استان ایجاد کند و گیلان را به جایگاه حقیقی آن برساند اما دولت محترم و شخص رییس جمهور باید بدانند کلید حل مشکلات در مذاکرات نیست و هیچ مذاکره و توافقی نتوانسته که سایه جنگ را از سر کشور دور کند بلکه حضور مردم و حمایت آنها از انقلاب، پشتیبان کشور بوده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان گام دوم انقلاب اصفهان ایران کانون های مساجد قیمت طلا طلا کلید حل مشکلات مردم اسالم خطبه نماز جمعه مذاکرات قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت دوچرخه قفل شده در روز روشن (فیلم) نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم) نحوه باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق قفلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب