Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و هشت تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 14:30 امروز (جمعه به وقت تهران) با حضور نمایندگان هشت تیم صعود کننده به این مرحله در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در شهر نیون سوئیس برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم‌ها در این مرحله به شرح زیر به مصاف هم خواهند رفت:

بازی اول: آژاکس - یوونتوس

بازی دوم: لیورپول - پورتو

بازی سوم: تاتنهام - منچسترسیتی

بازی چهارم: بارسلونا - منچستریونایتد

بازی‌های رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ‌های 9 و 10 آوریل (20 و 21 فروردین 98) و بازی‌های برگشت این مرحله نیز در تاریخ‌های 16 و 17 آوریل (27 و 28 فروردین 98) برگزار خواهد شد.

بازی‌های رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم در تاریخ‌های 30 آوریل و یک مِی (10 و 11 اردیبهشت 98) و بازی‌های برگشت این مرحله هم در تاریخ‌های 7 و 8 مِی (17 و 18 اردیبهشت 98) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس بارسلونا تاتنهام تیم فوتبال پورتو پرتغال منچسترسیتی لیورپول لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا تاتنهام منچسترسیتی لیورپول لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس بارسلونا تاتنهام منچسترسیتی لیورپول لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم