Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:27:15 GMT

دومین مدال برنز مسابقات دو و میدانی آسیا بر گردن نوری

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۸۹۲

دومین مدال برنز مسابقات دو و میدانی آسیا بر گردن نوری

تهران- ایرنا- پرتابگر تیم ملی نوجوانان دو و میدانی ایران به مدال برنز پرتاب چکش سومین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در هنگ کنگ دست یافت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در جریان برگزاری روز نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا (هنگ کنگ 2019) سهند نوری ملی پوش تیم ملی نوجوانان ایران در ماده پرتاب چکش موفق شد با پرتابی به طول 65.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

85 متر به مقام سومی دست یابد.
ورزشکاری از هند با رکورد 69.63 قهرمان شد و پرتابگر چینی نیز با رکورد 66.64 متر دوم شد.
پیش از این نیز سیده فاطمه سیما شادکام نماینده شایسته تیم ملی نوجوانان ایران موفق شد در مسابقه 2000 متر بامانع ضمن آسیب دیدگی اش با ثبت رکورد 7:32.53 دقیقه به مدال برنز دست یابد.
در ادامه این رقابت ها، مرتضی عباسپور که با زمان 14.72 ثانیه به مرحله نهایی راه یافته بود، در دور نهایی400 متر با ثبت رکورد 14.12 ثانیه به مقام پنجمی رسید.
ورزشکار مالزیایی با رکورد 13.60 ثانیه قهرمان شد و ورزشکاری از ژاپن نیز با رکورد 13.64 ثانیه به مقام دومی رسید.
همچنین امیررضا ثمودی نماینده ماده 1500 متر با زمان 4:09.02 دقیقه به مقام هشتمی دست یافت.
در این ماده ورزشکار کره ای با رکورد 3:56.36 دقیقه قهرمان شد و ورزشکاری از ژاپن نیز با زمان 3:56.56 دقیقه به عنوان دومی رسید.
در دور مقدماتی 100 متر بانوان نیز تیم ملی ایران 2 نماینده داشت. ساناز امیری پور در شروع مسابقه با خطا متوقف شد و دلنیا بیگم جانی ضمن کسب مقام نخست در گروه مقدماتی خود با زمان 12.36 ثانیه به دور نیمه نهایی صعود کرد. علی قاسم بابایی نیز با رکورد 10.78 ثانیه از مرحله مقدماتی به دور نیمه نهایی صعود کرد.
همچنین بنیامین یوسفی در ماده 400 متر به علت مصدومیت و احساس درد شدید در ناحیه پا از ادامه مسابقه انصراف داد.
پیش از این نیز زهرا عرب رستمی، نماینده شایسته تیم ملی نوجوانان دو و میدانی ایران در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ماده پرتاب چکش با ثبت رکورد 58.79 متر ضمن شکستن رکورد ملی پرتاب چکش نوجوانان ایران به مقام چهارم دست یافت.
ادامه رقابت های سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح فردا(شنبه) 25 اسفندماه پیگیری و روز 26 اسفندماه خاتمه می یابد.
ورزشی**9128**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني آسيا برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا شمسی پور، مسابقات استانی دو و میدانی شهید شمسی پور در همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

سیداصغر ذوقی احسن در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا شمسی پور، مسابقات با حضور کم نظیر 80 دونده مستعد استان از استعدادهای برتر در گروه‌های سنی و در مواد مختلف برگزار و پس از رقابتی گرم و باشکوه نفرات برگزیده انتخاب شدند.

استعدادهای برتر دو و میدانی استان همدان با رقابت در زیر بارش باران رحمت الهی، نام و یاد جستجوگر نور سردار شهید شمسی پور را زنده نگه داشتند.

در این مسابقات 80 دونده برتر استان که در مسابقات و برنامه های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان قبلا شناسایی شده بودند در سه گروه سنی آیندگان، نونهالان و نوجوانان در مواد 100 متر ، 110 مانع ، 400متر  ، 800 متر ،  1500متر ، 3000 متر پیاده روی ، پرتاب وزنه و دیسک به رقابت پرداختند.

از نکات برجسته این مسابقات حضور چشمگیر دوندگان در گروه سنی آیندگان ( 10 تا 12 سال ) و ظهور و بروز چهره های جدید و توازن تقسیم مدال ها و کسب مقام های برتر از تمام تیم های  شرکت کننده  اشاره نمود که افق روشنی را برای آینده این ورزش مادر را در استان ترسیم و متصور می‌کند.

در این مسابقات دوندگانی از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ تویسرکان، فامنین، قهاوند، جورقان و بخش مرکزی همدان حضور داشتند.

از نفرات برتر این مسابقات که بعنوان جشنواره فرهنگی ورزشی شهید شمسی پور نامگذاری شده است در هفته آتی در مراسمی باشکوه با حضور مسئولان استان، خانواده معظم شهداء و قهرمانان تقدیر بعمل خواهد آمد.

هیئت دو و میدانی استان به منظور زنده نگهداشتن نام و یاد اسوه جبهه مقاومت سردار سرلشگر شهید همدانی با پیشنهاد و مشورت پیشکسوتان جهاد و ورزش استان اقدام به طراحی لیگ صحرانوردی  شهید همدانی نموده است که از سال گذشته اقدام به برنامه ریزی، استعدادیابی و برگزاری مسابقات مقدماتی واستانی جهت برگزاری لیگ صحرانوردی شهید همدانی نموده است که مراحل کشوری و بین المللی این مسابقات که از برنامه‌های مهم ورزش استان ماست، در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

  نفرات اول مسابقات استعدادهای برتر استان لیگ دو و میدانی سردار شهید شمسی پور

100 متر آیندگان، محمد مهدی مرادی از کبودراهنگ، در دوی 100 متر نونهالان امیرعلی ملکی از ملایر، 100 متر نوجوانان ابوالفضل سلطانی از کبودراهنگ، 110 متر مانع آیندگان علی اصغر محبی از کبودراهنگ، 110 متر مانع نونهالان امیرعلی گلی از ملایر،110 متر مانع نوجوانان امیرعباس اسلامی از همدان، 600 متر آیندگان علیرضا زمانی از جورقان، در دوی 800 متر نونهالان پارسا گل عنبری از همدان، 800 متر نوجوانان محمدمهدی محسنی فرد از نهاوند، 1500 متر نونهالان امیر محمد رضایی از همدان، 1500 متر نوجوانان امیرمحمد رستمی از همدان، در پرتاب وزنه نیز مهدی محرمی از کبودراهنگ، در پرتاب دیسک نونهالان نیز یاسین زیاد از ملایر، در پرتاب دیسک نوجوانان، مهدی محرمی از کبودراهنگ و در 3000متر پیاده روی نیز آرمین احمدی از همدان به عنوان نفرات برتر این مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل