Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: بهترین راهکار در مقابله با تحریم‌های دشمنان، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و توان و ظرفیت‌های داخلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، ظهر امروز (24 اسفند) حجت‌الاسلام «الله نور کریمی تبار» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور تحریم دشمنان را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه تحریم‌های دشمنان برای ملت ایران کاری تکراری است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد یاس و ناامیدی را در کشور رواج دهد که با عنایت خداوند در مقابل همه مشکلات ایستاده و سر تسلیم فرود نخواهیم آورد، ایران اسلامی با دارا هفت درصد از ذخایر جهان، موقعیت خاص میان غرب و شرق، بازار بزرگ ملی و منطقه‌ای و داشتن 15 کشور همسایه با بیش از 600 میلیون نفر جمعیت می‌تواند نقش مهمی در حوزه‌های مختلف ایفا کند.

 

امام‌جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه اگر ما از این ظرفیت‌ها و منابع خاص خدادادی داخلی در تمامی حوزه‌ها بخصوص تجاری به بهترین نحو مطلوب استفاده کنیم می‌توانیم تحریم دشمن را خنثی و بی‌اثر جلوه دهیم، ابراز کرد: بهترین راهکار در مقابله با تحریم‌های دشمنان، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.

 

وی، با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم با نگاهی به گذشته افتخارآمیز 40 ساله انقلاب اسلامی، چشم‌انداز نوین و درخشانی را برای آینده آن تبیین کرده است، افزود: تبیین وظایف مردم و مسئولان، تشریح فعالیت‌ها و کارهایی که ما باید در ادامه مسیر انقلاب اسلامی طی کنیم، توسط مقام معظم رهبری ما را بران می‌دارد تا برای تحقق آن فکر و ذکر و توان و تلاش خود را بکار ببریم تا در گام دوم انقلاب با تبعیت از مقام معظم رهبری این راه را به مقصد برسانیم.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با اشاره به کشور عراق، یادآور شد: کشور ما با داشتن یک هزار و 400 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارای اشتراکات قومی، فرهنگی زیادی است، ما می‌توانیم در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی و با استفاده از پول ملی به‌جای دلار و یورو مبادلات تجاری با کشور عراق را بیش‌ازپیش گسترش و سقف مبادلات را از 12 میلیارد دلار به بیش از 20 میلیارد دلار افزایش دهیم.

 

امام‌جمعه ایلام، همچنین به داشتن 430 کیلومتر مرز استان ایلام با کشور عراق اشاره کرد و گفت: فرصت‌های خاصی پیش روی استان ایلام قرار دارد که انتظار می‌رود مسئولان استانی نهایت تلاش خود را برای بهره‌گیری بیشتر از این مزیت‌ها بکار گیرند چراکه کوتاهی در این خصوص باعث تبدیل فرصت‌ها به تهدید خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با تأکید بر اینکه ایران اسلامی امروز در منطقه و جهان قدرتی است که بدون حضور ایران، کارها در آن نشد است، یادآور شد: قدرت موشکی، دیپلماسی ایران نمونه‌ای از اقتدار ایران در منطقه و جهان است و سفر ریاست جمهوری به عراق نشان داد که ایران عزتمند در جهان و قادر به شکستن تمام توطئه‌های دشمنان جهت انزوای ایران است.

 

وی، با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه، گفت: انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی، حرکتی در جهت تحقق عدالت قضایی و آینده روشن برای دستگاه قضا در گام دوم انقلاب دانست.

 

امام‌جمعه ایلام، با اشاره ایام باقی‌مانده به پایان سال و آغاز سال جدید، تصریح کرد: در این ایام هزینه‌ها بسیار زیاد است کسانی که تمکن مالی بالایی دارند در روزهای پایانی سال یاری گر نیازمندان جامعه باشند تا آنان نیز بتوانند سال جدید را جشن بگیرند.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، خاطرنشان کرد: مسئولان تلاش کنند که با نظارت بر بازار، فراهم کردن مایحتاج شهروندان و پرداخت مطالبات کارگران که از اقشار ضعیف جامعه هستند را مدنظر و توجه داشته باشند تا ان‌شاءالله آن‌ها در آرامش روحی سال نو را آغاز کنند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اصفهان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کانون های فرهنگی هنری مساجد بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری ایران گام دوم انقلاب سیاست های کلی تحریم ها اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم