Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:29:30 GMT

دشمنان از قدرت نفوذ بالای ایران در منطقه عصبانی هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۹۹۵

دشمنان از قدرت نفوذ بالای ایران در منطقه عصبانی هستند

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان و به ویژه آمریکا از تأثیرگذاری، موقعیت خاص و قدرت نفوذ بالای ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه عصبانی و خشمگین هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: سه دلیل عمده قدرت نفوذ بالای ایران در منطقه خاورمیانه شامل رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضور مستشاران ایران در سوریه و عراق برای مبارزه با تروریست ها و هوشیاری ملت ایران و وفاداری آنان به نظام و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استقبال چشمگیر دولتمردان عراق از حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در سفر روزهای گذشته به این کشور از نمونه های بارز تأثیرگذاری و موقعیت خاص ایران در منطقه خاورمیانه است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران هم اینک و به کوری چشم دشمنان الهام بخش ملت های مسلمان در سراسر دنیاست.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با اعضای مجلس خبرگان رهبری به نکات مهمی اشاره کردند.
وی ابراز داشت: معظم له فرمودند که آمریکا دشمن اصلی جهان اسلام بوده و تمامی گرفتاری های مسلمانان از ناحیه این کشور جنایتکار است.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: یکی دیگر از نکات مهم رهبر معظم انقلاب آن است که نظام سلطه با کمک تمامی ابزارها و روش ها به دنبال تضعیف فرهنگ ملت ایران است و باید هر چه بیشتر مراقب مرزهای فرهنگی بود.
حجت الاسلام حکمتی نیک با تبریک 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: درک فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی امام اول شیعیان از عهده افراد عادی خارج است.
وی افزود: سیره حضرت علی (ع) بهترین اسوه و سرمشق برای مسلمانان است و انتظار می رود که مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد از سبک زندگی مدیریتی امام اول شیعیان بیش از پیش الگو بگیرند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نزدیک بودن سال نو، بیان کرد: صله رحم، دید و بازدید و کنار گذاشتن کینه ها از آداب، رسوم و سنت های پسندیده مربوط به عید نوروز است.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: انتظار می رود که مردم کهگیلویه و بویراحمد هنگام خرید نوروزی و در دید و بازدیدها از اسراف و زیاده روی بپرهیزند.
وی ابراز داشت: قدرت خرید عده ای از مردم کهگیلویه و بویراحمد پایین است و انتظار می رود که نیکوکاران و افراد متمکن این استان تا حد امکان به نیازمندان در آستانه سال جدید کمک کنند.
7535/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه قدرت نفوذ ايران در منطقه ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «رضای انقلاب» خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا مطلبی» امام جماعت مسجد ابوذر تهران نوشته «حجت‌الاسلام سعید فخرزاده فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در حوزه هنری سازمان تبلیغات رونمایی می‌شود.

«رضای انقلاب» به زندگی و شرح حال یکی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره)، روحانی فاضل و مردمی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است. او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعدها به مسجد جامع ابوذر تغییر نام داد، منصوب و مشغول فعالیت شد. با فعالیت‌های او مسجد ابوذر خیلی زود به پایگاه طرفداران امام و انقلاب تبدیل شد و پس از پیروزی انقلاب نقش مهمی را در انسجام نیروها و حفظ نشاط سیاسی در جنوب‌غرب تهران و حمایت از نظام در عرصه‌های مختلف بر عهده گرفت.

این کتاب روایتی از حضور یک روحانی انقلابی که به زبان ترکی آشنایی ندارد را شرح می‌دهد که در میان مردمی با زبان آذری مسولیت امام جماعت مسجدی را بر عهده می‌گیرد که سازنده آن با حکومت پهلوی ارتباط نزدیک و خوبی دارد. چالش‌هایی که سبب می‌شود روحانی جوان و انقلابی با وجود سخت بودن راه مسیری را دنبال کند که بعد از نیم قرن منشا تحولات بسیاری در محله‌ای شود که در آن امامت نماز را برعهده دارد.

حجت الاسلام مطلبی اکنون با ۹۰ سال سن همچنان با مردم محله و نمازگزاران آن ارتباط نزدیک دارد و توانسته است به عنوان الگوی تراز انقلاب اسلامی زمینه را برای جلب و جذب جوانان بی شماری به مسجد فراهم کند.

سعید فخرزاده و حمید قزونی از ۵ دی تا ۲۹ دی ۱۳۹۵ در سیزده جلسه مصاحبه با راوی این کتاب را انجام داده‌ که پس از پیاده‌سازی، با انطباق با اسناد و مدارک و تایید راوی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسیده است.

کتاب «رضای انقلاب» نوشته حجت‌الاسلام سعید فخرزاده فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ رونمایی می‌شود.

کد خبر 6097101 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان