Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مه ولات گفت: با همت یک نیکوکار، 700 سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال بین مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

محمدمهدی علیزاده جوان، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سبدهای اهدایی را شامل قند، روغن، برنج، چای و مربا ذکر کرد و افزود: بسته های اهدایی هر یک به ارزش 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تا پنج میلیون ریال با هدف کمک به مستمندان و نیازمندان، در آستانه سال جدید در اختیار محرومان قرار گرفت.
وی با قدردانی از فعالیت های خداپسندانه 'حاج حسین حسین پور'، این نیکوکار مه ولاتی گفت: این شهروند خیر در طول سال حامی و پشتیبان نیازمندان واقعی این شهرستان است.
وی اظهار داشت: این نیکوکار مه ولاتی در سال 1394 نیز با تقبل هزینه بیش از 10 میلیارد ریالی ساخت یک طرح جاده ای در مه ولات، در نشست شورای اداری شهرستان به عنوان خیر جاده ساز کشور معرفی شده بود.
علیزاده جوان، ساخت چهار مدرسه در روستاهای دوغ آباد، حسن آباد و چهلسر، اشتغالزایی برای بیش از 200 تن از جوانان بیکار شهرستان و 150 تن در مشهد، دیوارکشی چندین مدرسه، کمک همه ساله به حسینیه های روستای دوغ آباد و حسینیه دوغ آبادی های مقیم مشهد مقدس و خرید همه ساله سبد کالاهای حمایتی برای نیازمندان در آستانه سال نو را از از دیگر اقدامات انسان دوستانه این خیر مه ولاتی برشمرد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توزيع سبد كالا كميته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد