Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@21:44:37 GMT

اجتماع بزرگ جوادیون در مشهد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۰۱۹۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد رجب پور، دبیر ستاد مردمی ویژه برنامه‌های امام جواد (ع) در نشست خبری با اصحاب رسانه مشهد با بیان اینکه پنجمین سال است که ستاد مردمی ولادت امام جواد (ع) در مشهد فعالیت می‌کند گفت: این اجتماع همزمان با نماز مغرب و عشا در میدان شهدا آغاز می‌شود.

رجب پور افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته ۶۰ دستگاه اتوبوس کار انتقال خانواده‌های حاشیه شهر را به میدان شهدا انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پیگیر برگزاری جشن پدران و پسران ایرانی همزمان با ولادت امام جواد (ع) در مشهد هستیم ادامه داد: در روز میلاد امام جواد (ع) جشنواره طبخ کیک تولد این امام همام نیز برگزار می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا