Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان زنجان به رزمایش پهپادی سپاه پاسداران و اقتدار ایران اشاره و برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی را مایه دلگرمی مردم عنوان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان به رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این رزمایش با نام "الی بیت المقدس1" در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش 50 فروند هواپیمای بدون سرنشین هدف به هدف دشمن فرضی حمله کردند افزود: این هواپیماها به صورت دقیق هدف دشمن فرضی را مورد هدف قرار دادن و بعد اانجام عملیات موفقیت آمیز به پایگاه‌ها بازگشتند.

امام جمعه زنجان سپاه پاسداران با انجام این عملیات اقتدار خود را به دشمنان نشان دادند افرود: این عملیات پیامی برای دشمنان انقلاب بود که فکر کوچکترین تعرز را از سرشان بیرون کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های روز شهدا عنوان کرد: برنامه‌های خوبی به مناسبت گرامیداشت شهدا در این روز در سطح استان زنجان با حضور مسئولان استان و مردم برگزار شد.

آیت الله خاتمی بیان کرد: این مراسمات با حفظ کرامت برگزار شد و این برنامه‌ها کاملا برنامه‌ریزی شده و حساب شده بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یاد شهدا را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: با یاد شهدا روح جهاد و مجاهدت در جامعه جاری و تقویت می‌شود.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به برخورد خوب قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی عنوان کرد: این برخوردها منجر به دلگرمی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با شنیدن خبرهای برخورد قوه قضائیه دلگرم می‌شوند افزود: مردم انتظار دارند این برخوردها یک مقدار هم قاطع‌تر شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به دادن نشان ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا به سرلشگر سلیمانی عنوان کرد: این نشان تشکری از مجاهدت و جهاد این سردار سرافراز بود و سرلشگر سلیمانی نقش مالک اشتر دوران امامت امیرمومنان را ایفا می‌کند.

مسئولان جلو قاچاق مرغ در استان زنجان را بگیرند

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر نیز با تبریک میلاد امام علی و روز پدر اظهار کرد: با آغاز ایام اعتکاف کسانی که می‌خواهند با خداوند خلوت کنند زمان بسیار مناسبی است.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه قاچاق کالا مدیریت جهادی می‌خواهد گفت: با وجود کشتارگاه‌های فراوان مرغ در استان زنجان باید شاهد صف‌های طولانی برای گرفتن مرغ باشیم مسولان نباید اجازه بدهند قاچاق مرغ به استان‌های دیگر صورت بگیرد.

وی با اشاره به اعطای بالاترین درجه افتخار نیروهای مسلح توسط فرمانده کل قوا به سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: اعطای این نشان یعنی تقدیر از فرماندهی که ماه‌ها قبل نابودی داعش را پیش بینی و عملی کرد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار توسط فرمانده کل قوا به سردار سلیمانی اظهار کرد: تقدیر سربازان مؤثر در نابودی داعش، تجلیل رهبر و ملت ایران از خانواده‌هاى  شهداى مدافع حرم از دلایل اعطای این نشان به فرمانده سپاه قدس است.

امام جمعه ابهر همچنین ابلاغ حکم مقام معظم رهبری نسبت به انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی یادآور شد و افزود توصیه و مطالبه راهبردی براى ایجاد تحول در دستگاه قضایى ارائه کردند که باید مد نظر قرار گیرد

وی زمان بندى براى تحول مردمى، انقلابی و ضد فساد بودن، توجه به سرمایه نیروى انسانى، عدم ملاحظه این و آن در برخورد قضائى، استفاده از جوانان صالح و انقلابى و فاضل در مسؤولیت‌هاى قوه، همکارى با قواى مجریه و مقننه و هم‌افزایى با آنان را توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس جدید قوه قضائیه اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند

ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه جان، آبرو و زندگی می‌دهد تا کشور در عزت بماند و جانانه از حریم ولایت و اسلام دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر زنجان، اظهار کرد: دشمن باید بداند کسانی که بخواهند به کشور آسیب وارد کنند با واکنش نیروهای مسلح که آماده جانفشانی هستند، مواجه خواهند شد چون آنها در این مسیر آبروی خود را هم هدیه می‌کنند.

 وی به نقش تاثیرگذار سپاه در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سپاه زائیده انقلاب، قرآن و اسلام بوده و برای حراست از کیان کشور یک مکتب الهی است.

او با بیان اینکه حفاظت از مکتب اسلام بر عهده سپاه پاسداران است، اضافه کرد: ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی جزو وظایف سپاه است؛ بصیرت انقلابی به معنای شناخت دشمن است و به این موضوع باید توجه داشت.

 بیگدلی با اشاره به هفته عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران گفت: سپاه یک مجموعه نظامی، عقیدتی و مذهبی است که در عین حال از عقیده، اعتقاد و تفکر الهی، نمی‌تواند جدا باشد.

وی با اشاره به شاخصه‌ها و وظایف مجموعه عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران، گفت: تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی از این وظایف است چرا که سپاه نمی‌تواند بدون تفکر جهادی به اهداف و ماموریت خود برسد.

بیگدلی به دیگر اهداف این مجموعه اشاره کرد و گفت: ارتقا و تعمیق معرفت و بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی، رواج اندیشه، ارزش‌ها، نمادها و سبک زندگی اسلامی چه در قالب فردی چه اجتماعی، پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی و تعیین مکتب انقلابی از سپاه در جامعه از دیگر وظایف و اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های اجرا شده توسط مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان در سال گذشته  اشاره کرد گفت: برگزاری ۲۰ هزار جلسه بصیرتی، برگزاری ۲۳۲۰ جلسه بصیرتی به صورت غیرحضوری و مجازی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف با حضور و شرکت یک میلیون و ۱۲۰ هزار نفر در این جلسات، بسیج استادیاران، اسوه‌ها و حلقه‌های صالحین در استان با حضور ۸۰ هزار نفر در مجموع نمونه‌ای از برنامه‌های اجرا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد