Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:40:40 GMT

رکوردهای جرج لیکنز در تراکتور و لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۰۵۰۱

رکوردهای جرج لیکنز در تراکتور و لیگ برتر

سرمربی تراکتورسازی تبریز با کسب پیروزی در دیدار برابر پدیده مشهد به آمار بسیار خوبی در شروع فعالیت خود در لیگ برتر ایران دست یافت و به عنوان برترین مربی تراکتورسازی در تمامی ادوار لقب گرفت.

به گزارش مشرق، جرج لیکنز مربی تراکتورسازی تا کنون در ۷ بازی روی نیمکت این تیم حضور داشته و موفق به کسب ۵ برد و دو تساوی و مجموع ۱۷ امتیاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با کسب این نتایج به عنوان بهترین مربی تراکتورسازی در تمامی ادوار از نظر عملکرد در ۷ بازی ابتدایی لقب گرفت.

بیشتر بخوانید:

تراکتورسازی تیم مدعی‌کُش لیگ  

همچنین، عملکرد بسیار خوب جرج لیکنز در ۷ بازی ابتدایی، نام این مربی بلژیکی را در رده دوم مربیان در تاریخ لیگ برتر قرار داد. برترین مربی تاریخ لیگ برتر از نظر عملکرد آماری در ۷ بازی ابتدایی در این رقابتها، مجتبی حسینی سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان است که از هفته هشتم لیگ شانزدهم جانشین یحیی گل محمدی شد و توانست در ۷ بازی ابتدایی به ۶ پیروزی دست یافته و ۱۸ امتیاز کسب کند.

گفتنی است افشین قطبی هم در ۷ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر ایران (روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر هفتم) توانست امتیازاتی برابر با جرج لیکنز بدست آورد اما مربی بلژیکی تراکتور از نظر تفاضل گل، آمار بهتری نسبت به قطبی به ثبت رسانده و از اینرو به عنوان دومین مربی برتر در تاریخ لیگ برتر (از نظر بهترین شروع در ۷ بازی نخست) شناخته می‌شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی تراکتورسازی جرج لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

به گزارش ورزش سه، تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902655

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم