Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان اصفهان از برخی داوران گلایه کرد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر، جام خلیج فارس و در هفته بیست و دوم، دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار طرفداری؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از این دیدار گفت:

خیلی خوشحالم که بعد از سال 81 دوباره در اهوازم و شکست سکوتم امروز به خاطر تبریک هایی هست که میخواهم بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر چقدر که در مورد بازی امروز تبریک بگویم کم گفته ام. امروز همه چیز فوق العاده بود. آنقدر فوتبال زیبا بود که من کلی کیف کردم.

به آقای قطبی هم تبریک میگویم که تیم خوبی ساخته و در آینده نه چندان دور این تیم به یک قدرت تبدیل خواهد شد. باید به مردم خوزستان تبریک بگوییم هم بخاطر جو، هم به خاطر استادیوم و تیم شاداب فولاد خوزستان.

تا آخر عمر از چهار داور نمی گذرم. آقایان خورشیدی، ترکی، فغانی و ممبینی.

از بازی پرسپولیس به این سو 8 امتیاز از ما گرفته شده است. من امروز سکوتم را شکستم تا از مردم خوزستان و عزیزانی که این استادیوم را ساخته اند تشکر کنم و دست تک تک عزیزان را می‌بوسم. ما با این شرابط ملی باید 50 استادیوم با این کیفیت داشته باشیم. ولی این استادیوم فوق العاده است. آقای قطبی مطمئنا خوزستان را به جایگاهش در فوتبال ایران می‌رساند.

درمورد داوری؟

باید به این تیم تبریک گفت. یک سری داور قدیمی هستند که با چند سوت، پدر تیم را در می‌ آورند ولی این تیم داوری از شرایط باقی داورها دور است. برخی داورها با پنج سوت پدر تیم ما را در می آورند. امیدوارم هر چه زودتر بازنشست شوند.

برنامه ریزی سازمان؟

ما به فتاحی گفتیم جوری برنامه بریزید که عدالت رعایت شود. با این حال آقای فتاحی زحمت می‌کشد و با توجه به فشردگی ها خوب بازی ها را مدیریت کرده است.

تیم های شهرستانی این روزها مورد اجحاف قرار گرفته اند و امیدواریم نگاه ها در فوتبال قشنگ تر شود.

وی در مورد پرخاشگری بیش از حد کیانی با داور گفت:

خیر به هیچ وجه؛ اعتراض با پرخاشگری فرق دارد و کیانی با اخلاق تر است.

وی در مورد شانس قهرمانی تیم ها گفت:

این سوال را باید از خدا پرسید.

باید به یحیی گل محمدی تبریک گفت؛ من هر تیمی که یحیی در آن مربی گری می‌کند را پای بازیش می‌نشینم و بازیهایش را تماشا می‌کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان