Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - امام جمعه مشگين شهر گفت: سفر تاريخي رييس جمهوري کشورمان به عراق در راستاي توسعه سياسي و اقتصادي حائز اهميت بوده و دستاوردهاي بزرگي داشت.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مشگين شهر افزود: اين سفر بستر سازي مناسبي براي مقابله با تحريم هاي يک جانبه و ظالمانه استکبار جهاني بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي امضاي تفاهم نامه هاي مختلف و توسعه صادرات تا 20 ميليارد دلار در زمينه هاي مختلف را از جمله دستاورد اين سفر بيان کرد.
او گفت: انجام اين سفر موجب عصبانيت آمريکاي جنايتکار شد و دولت آمريکا در يک اقدام عجولانه و واکنش کور هشت الشعبي عراق را در ليست گروه هاي تروريستي قرارداد.
خطيب جمعه مشگين شهر همچنين تشريح کرد: انجام چنين سفر غرور آميزي نتيجه جانفشاني رزمندگان اسلام و مدافعان حرم مي باشد.
حجت الاسلام با وقار در ادامه با توصيه شهروندان بويژه جوانان به پرهيز ار رفتارهاي پر خطر در چهارشنبه آخر سال خواستار هوشياري والدين در کنترل فرزندان خود شد.
وي با گراميداشت فرا رسيدن ايام البيض و موسم اعتکاف از خيرين منطقه براي کمک به اعتکاف از اهالي بويژه جوانان به شرکت در اين مراسم معنوي دعوت کرد.
وي در پايان با تبريک انتصاب حجت الاسلام رييسي به عنوان رييس قوه قضاييه ، اصلي ترين وظيفه اين قوه را مبارزه با فساد از جمله دانه درشت هاي اقتصادي و اتقان احکام صادره بيان کرد.
مشگين شهر در شمال غربي اردبيل قرار دارد.
7117/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند