Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خردادماه سال گذشته و در پی عملیات وزارت اطلاعات یک گروه تروریستی که قصد انجام اقداماتی علیه امنیت مردم در لیالی قدر را داشت شناسایی و تعدادی از عوامل آن دستگیر شدند که به دنبال آن مقادیر زیادی سلاح و جلیقه انتحاری کشف شد. در جریان این عملیات موفق وزارت اطلاعات حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان(عج) به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شهید عشوری اهل روستای گسکرمحله رودسر بود و اولین سرباز گمنام امام زمان(عج) بود که در درگیری با تروریست‌های گروهک تکفیری انصارالفرقان به فیض شهادت نائل آمد.

در ادامه تصویری را از درخواست‌نامه شهید عشوری برای اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه(سلام الله علیهما) مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» معاون اول رییس‌جمهور تصویب نامه ۵ اردیبهشت امسال هیأت وزیران درباره آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس مصوب ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت اطلاعات، وزارت دادگستری و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

آیین‌نامه اجرایی این قانون مراجع سه‌گانه استعلامی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه هستند؛ همچنین کاربرگ متحدالشکلی از سوی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه تهیه شده و ادارات حراست دستگاه‌ها مکلف به درج اطلاعات نامزدهای تصدی مشاغل حساس در این کاربرگ‌ها هستند.

مشاغل حساس را کارگروهی متشکل از وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، سازمان اداری و استخدامی کشور و نماینده تام‌الاختیار دستگاه های مشمول ماده یک قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس تعیین می‌کند.

کد خبر 6100764 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • درخواست امام جمعه قم از وزیر ارتباطات درباره فضای مجازی
  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم