Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:54:00 GMT

طرح جامع شبکه توزيع در کشور اجرا مي شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۱۴۲۶

طرح جامع شبکه توزيع در کشور اجرا مي شود

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رييس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گفت: سيستم توزيع کشور مورد گلايه مجلس شوراي اسلامي و مسئولان است که در اين راستا براي سال 98، برنامه ويژه اي تهيه و تنظيم شده است.

به گزارش ايرنا، پيمان زندي جمعه در جمع اعضاي اتاق اصناف شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در اين برنامه سيستم جامعي براي شبکه توزيع طراحي شده است و اميدواريم در نيمه نخست سال جديد اين طرح اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: در اين طرح از نظرات و کم و کاستي هاي اعلام شده از سوي اتاق اصناف استان ها آگاه شده و همه جوانب کار براي ساماندهي و يکپارچه سازي سيستم توزيع لحاظ شده است.
زندي با اشاره به اينکه مرکز امور اصناف و بازرگانان يکي از سازمان هاي دولتي است، نظارت بر نظام صنفي کشور را مهمترين وظيفه اين نهاد ذکر کرد.
رييس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور يادآوري کرد: اصلاح امور اصناف، الکترونيکي کردن امور سازمان هاي صنفي، تعامل سازنده و اثربخش با تشکل هاي بخش خصوصي، آسان و حمايت از شيوه هاي نوين کسب و کار، کمک به بهبود مستمر فضاي کسب و کار رقابتي، هماهنگي و ايجاد يکپارچگي در نظام توزيع و شرکت هاي پخش سراسري از ديگر اموري است که در اين سازمان پيگيري مي کنيم.
*** ماليات اصناف کاهش يابد
رييس اتاق اصناف اسدآباد نيز در اين جلسه از فعاليت چهار هزار صنف و اشتغال بکار هشت هزار نفر در اين صنوف خبر داد و گفت: کسبه و بازاريان اين شهرستان از قشر ضعيف و داراي سرمايه هاي اندک هستند.
موسي رضا غفاري با ابراز گلايه از ميزان ماليات دريافتي از صنوف افزود: نرخ ماليات دريافتي براساس مراکز استان ها و خارج از توان مالي اصناف بوده و نيازمند بازنگري است.
وي با بيان اينکه اتاق اصناف نهادي خودگردان و فاقد هرگونه اعتبار دولتي است، اضافه کرد: براساس قانون يک هزارم ماليات دريافتي سهم اتاق اصناف است که عودت داده نشده و همواره حق اتاق اصناف از بين مي رود.
غفاري گفت: در همين زمينه 20 درصد از جرائم صنفي نيز بايد به اصناف برگردانده شود که اين موضوع از سال 93 تاکنون قطع شده است.
رييس اتاق اصناف از مسئولان خواست حقوق از دست رفته اصناف را براي گره گشايي در امورات و رفع مشکلات مالي پيگيري کرده و اين نهاد حامي انقلاب را ياري کنند.
7527**2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود