Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@08:25:28 GMT

توزیع 50 هزار تن میوه نوروزی از فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۱۴۷۱

توزیع 50 هزار تن میوه نوروزی از فردا

به گزارش جماران؛ معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن، تجارت گفت: افزون بر 50 هزار تن میوه شب عید از فردا (شنبه) در سراسر کشور بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان ها توزیع می شود.

عباس قبادی جمعه در جمع اعضای اتاق اصناف شهرستان اسدآباد اظهار داشت: میوه تهیه شده شامل سیب و پرتقال است که دست کم با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار بین مصرف کنندگان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برای تامین مایحتاج مردم هیچ مشکلی نداریم افزود: تمام کالاهای پرمصرف و مورد نیاز کشور برای سال جدید تامین و ذخیره سازی شده است. 

قبادی از طرح شفاف سازی بازار خبرداد و گفت: از سال جدید بازرسی ها تشدید شده و مواردی همچون نصب برچسب به روی اجناس و ارائه فاکتور به مشتری به صورت قانون درآمده و اجرای آن به شدت رصد می شود. 

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت واگذاری امور تجارت و کسب و کار اصناف به خود این مجموعه را از سیاست های کلان کشوری برشمرد و اضافه کرد: در سال جدید مشارکت اصناف در مدیریت بازار افزایش می یابد. 

وی برگزار نشدن نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا را در راستای حمایت بازاریان و کسبه دانست و گفت: ما به اصناف ایمان داریم که برای مردم دلسوزتر از ما عمل می کنند و در صورت لزوم با مدیریت خود بازاریان اینگونه نمایشگاه ها برگزار شود. 

قبادی در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، از اصناف خواست با مشتری مداری و رعایت بهداشت و انصاف، خوشنامی را برای شهر و دیارشان به آرمغان آورده و موجب رونق اقتصادی منطقه خود شوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 عید نوروز میوه شب عید میوه وزارت صنعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات