Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره چلسی اعتقاد دارد که لوکاکو هنوز در ابتدای راه قرار دارد و از فرم کنونی هم بهتر خواهد شد.

طرفداری- بر اساس گفته‌های دیدیه دروگبا، روملو لوکاکو هنوز هم جا برای پیشرفت و بهتر شدن دارد.

به گزارش Omnisport، لوکاکو که در مقطعی از فصل جاری برای ۹ بازی پیاپی موفق به گلزنی نشده بود، با بریس در بازی مقابل کریستال پالاس، ساوتهمپتون و پاری سن ژرمن، به فرم ایده آل بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروگبا باور دارد هم تیمی سابقش هنوز می‌تواند بهتر شود. او در مورد مهاجم ۲۵ ساله شیاطین سرخ گفت:

واقعا برایش خوشحالم چون یادم می‌آید چگونه کارش را با ما شروع کرد. آن زمان بچه بود و حالا روند پیشرفت را طی می‌کند ولی هنوز جوان است. به خاطر این که مدت زیادی است در این سطح بازی می‌کند، مردم جوان بودنش را فراموش می‌کنند. اما این بچه هنوز کم سن و سال است و با این حال گل‌های بسیار بسیار زیادی به ثمر رسانده است. هنوز هم جا برای بهتر شدن دارد. نیازی نیست زیاد بازی کنید، باید گل بزنید و این همان کاری است که او (مقابل پاری سن ژرمن) انجام داد. مردم به حرف زدن ادامه می‌دهند ولی این پسر به گلزنی ادامه می‌دهد. شاید مهاجم محبوب شما نباشد ولی در حال ارائه عملکرد خوبی است. 

مهاجم سابق ساحل عاج ضمن تمجید از تاکتیک‌های اوله گونار سولسشر، اضافه کرد که در پارک دو پرنس مشخص شد که فوتبال سراسر هجومی همیشه بهترین رویکرد نیست. 

فکر می‌کنم پذیرش این نتیجه برای پاری سن ژرمن دشوار باشد ولی باید به منچستریونایتدی که باور خودش را از دست نداد، آفرین گفت. فوتبال فقط حمله کردن دیوانه‌وار نیست؛ فوتبال ورزشی تاکتیکی و فکری است. تیمی به پاریس می‌رود و با نیاز به پیروزی، مقابل تیمی بسیار خوب و همراه با بازیکنان مستعد قرار می‌گیرد. در این شرایط به یک راهبرد نیاز است و این همان چیزی است که سولسشر داشت و در نهایت به صعود تیمش منجر شد. 

پس از جدایی دروگبا، تنها دیگو کوستا توانست مهاجم مطمئنی برای چلسی باشد که او هم در نهایت از باشگاه جدا شد. در این سال‌ها، آلوارو موراتا، میچی باتشوایی و فرناندو تورس در پر کردن جای دروگبا ناکام بودند ولی خود این بازیکن می‌گوید که پیدا کردن جانشینی برای او در استمفوردبریج غیر ممکن نیست. او به شوخی گفت:

نه (غیر ممکن نیست)، فقط لازم است که شماره ۱۱ را بر تن کنند! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه با کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو و هیات همراه وی که برای شرکت در دومین اجلاس ایران و آفریقا و همچنین نمایشگاه دستاوردهای توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، دیدار کرد و در خصوص زمینه های توسعه و گسترش روابط در عرصه های مختلف بین دو کشور گفت وگو و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط، پیگیری مشترک توافقات صورت گرفته بین ایران و بورکینافاسو در عرصه های تجاری، صنعتی، علمی و فناوری، گردشگری و سایر موضوعات مورد علاقه را حائز اهمیت دانست.

کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با ابراز رضایت از نتایج مثبت سفر و مذاکرات خود با مقامات عالیرتبه کشورمان، انجام این سفر را ناشی از علاقه مندی برای آشنایی نزدیک با تمدن و فرهنگ غنی و پیشرفت های ایران و نشانگر عزم و اراده جدی دولت کشورش برای پیگیری جدی توسعه و تقویت روابط با ایران دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و خدمات فنی و مهندسی در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین برانگیز دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو پیش از این دیدار با آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران ، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و تولیت حرم امام راحل(ره) دیدار و گفت‌و گو داشت.

پیش از این امیرعبداللیهان در شهریور ماه سال گذشته با وزیر امورخارجه این کشور دیدار و رایزنی داشت.

سفارت بورکینافاسو در تهران در سال ۱۴۰۲ و پس از سفر وزیر امور خارجه این کشور به تهران بازگشایی شد.

بورکینافاسو، کشوری در غرب آفریقا و با کشورهای مالی و نیجر، بنین، توگو، غنا و ساحل عاج همسایه است. این کشور دارای جمعیتی در حدود ۲۴ میلیون نفری است که از این تعداد بالغ بر ۱۵ میلیون نفر مسلمان هستند، زبان رسمی این کشور، فرانسوی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد