Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:33:11 GMT

یوواخیم لوو: قضاوت های برخی برایم عجیب است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۱۹۹۳

یوواخیم لوو: قضاوت های برخی برایم عجیب است

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، در مورد تصمیم اخیر خود مبنی بر کنار گذاشتن سه بازیکن بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته یوواخیم لوو در تصمیمی غیرمنتظره، به یکباره اعلام کرد دیگر قصد دعوت کردن از توماس مولر، ژروم بواتنگ و مت هوملس را به تیم ملی آلمان ندارد و علاوه بر خود این بازیکنان، دیگران چون جاشوا کیمبچ نیز به نوعی به اعتراض به این تصمیم یوواخیم لوو پرداختند اما سرمربی آلمانی مدعی شد برخی قضاوت ها به دور از احترام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یوواخیم لوو گفت: "ما قصد نداشتیم این سه بازیکن را تبعید کنیم و آنها هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده بودند. اینکه برخی بدون اینکه در جریان جلسه من و سه بازیکن کنار گذاشته باشند، قضاوت هایی به دور از احترام انجام دادند برای من عجیب بود.

 

این تصمیم برای خود من نیز از نظر عاطفی بسیار دشوار بود و توماس مولر، ژروم بواتنگ و مت هوملس حتی به عنوان یک انسان نیز برای من بسیار اهمیت دارند."

تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به گزارش ایسنا و به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902658

دیگر خبرها

  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند