Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@05:22:16 GMT

کاروان راهیان نور محلات عجب شیر به جنوب کشور اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۲۱۰۴

کاروان راهیان نور محلات عجب شیر به جنوب کشور اعزام شد

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: بیش از 120نفر از بسیجیان مرد مساجد و محلات عجب شیر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا هنرور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کاروان در قالب سه اتوبوس است و شرکت کنندگان به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی فتح المبین، شرهانی، دوکوهه، فکه، طلائیه، شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه و معراج شهدای اهواز دیدن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با رشادت‌ ها و ایثارگری‌ های رزمندگان اسلام است، گفت: شرکت کنندگان در این اردو با حضور در مناطق عملیاتی پیرانشهر ضمن بازدید از این مناطق با آرمان ‌های شهدا تجدید بیعت می ‌کنند.
هنرور با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه کاروان های راهیان نور اعزامی از شهرستان عجب شیر گفت: ناحیه مقاومت بسیج محلات ضمن برنامه ریزی برای اعزام، برنامه های فرهنگی دیگر نظیر برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصایای شهدا و اقامه نماز جماعت را برای تمامی کاروان های اعزامی به سرزمین نور اجرا می کند.
وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است، زیرا افراد شرکت کننده در این اردو ضمن حضور در مناطق عملیاتی و مشاهده واقعیت های دوران دفاع مقدس می توانند از سخنان و خاطرات راویان و مبلغان بهره کافی را ببرند.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
7485/6132/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهيان نور فرمانده سپاه عجب شير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالرسول رنجبر در همایش مناسک حج که با حضور زائران بوشهری برگزار شد، بیان کرد: حداقل مدت انتظار زائران حج تمتع ۱۷ سال است و آخرین ثبت‌نام کنندگانی که به حج امسال اعزام می‌شوند مربوط به سال ۱۳۸۶ هستند.

وی اضافه کرد: امسال ۹۵۶ بوشهری به حج اعزام می‌شوند که ۲۸ نفر از آنها از عوامل حج هستند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر ادامه داد: این افراد با ۷ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که یکی از کاروان‌ها از اهل سنت هستند.

به گفته وی اعزام زائران بوشهری ۴ و ۵ خرداد با چهار پرواز انجام خواهد شد و زائران مدینه بعد هستند.

رنجبر اضافه کرد: ۴۸۶ نفر از زائران آقا و ۴۴۲ نفر بانوان هستند که کم سن‌ترین زائر ۱۴ سال سن و مسن‌ترین ۹۲ ساله است.

وی بیان داشت: شعار حج امسال «قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد