Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرج در آخرین خطبه های نماز جمعه سال 97 گفت: امروز در حالی که جوانان علی رغم تحریم پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در راستای خودکفایی کشور احداث کرده اند عده ای دست به دامان اروپا می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در آخرین خطبه های نماز جمعه کرج در سال 97، با اشاره به اینکه سال جدید با ولادت امام علی (ع) آغاز می شود و در این سال علوی باید از زندگی ایشان الگو بگیریم، گفت: سیره امام اول شیعیان و زندگی بی تکلف ایشان برای مسئولین درس است زیرا امام علی (ع) همواره اهل تولید و کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام حسینی همدانی کوتاه کردن دست فاسد و زیاده خواه از جامعه را در هر پست و مقامی از خصوصیات آن حضرت دانست و افزود: امیدواریم دستگاه قضا با مدیر جدید دست مفسدان را از بیت المال کوتاه کند زیرا کارگذاری به دنبال برداشتن سهم خود از سفره انقلاب است علوی نخواهد بود و اموی است.    وی ملی شدن صنعت نفت را مصداق عدم اعتماد به دشمن اعلام کرد و اظهار داشت: اعتماد بی جا یک سال پس از ملی شدن صنعت نفت زمنیه وقوع کودتا شد و عده ای از این مهم درس نگرفتند زیرا امروز نیز در حالی که جوانان علی رغم تحریم پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در راستای خودکفایی کشور احداث کرده اند عده ای دست به دامان اروپا می شوند.    حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه اروپا طی چند سال اخیر بخلاف وعده های داده شده، به تعهدات خود عمل نکرده است، تصریح کرد: به دنبال سفر رئیس جمهور به عراق آمریکا حشد الشعبی و انگلیس حزب الله را در لیست گروه‌های تروریست  قرار داد و آل سعود یمن را بمباران کرد.   وی به ایستادگی ایران تا زمان نابودی اسرائیل و نیل به تمدن بزرگ اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، کسبه با انصاف برای تامین نیاز محرومین تلاش کنند تا مستضعفانی که سفره شان کوچکتر شده است فراموش نشوند.    خطیب جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه مرز بندی افراد به ویژه مسئولان با دشمن باید مشخص شود، خاطرنشان داشت: اعتماد به جوانان، عدم اعتماد به دشمن، انقلابی بودن و استفاده از نیروی‌ های کار آمد که بخشی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است رمز مقابله با دشمن خواهد بود.  
      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور