Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با محکوم کردن حمله تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند، تاکید کرد: این جنایت وحشیانه نشانه دیگری بر لزوم مقابله همه‌جانبه با تروریسم و نفرت‌پراکنی نسبت به ادیان و اقوام و همچنین اسلام‌هراسی رایج در غرب است که متأسفانه توسط برخی دولت‌های غربی نیز بر آن دمیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با محکوم کردن حمله تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند، تاکید کرد: این جنایت وحشیانه نشانه دیگری بر لزوم مقابله همه‌جانبه با تروریسم و نفرت‌پراکنی نسبت به ادیان و اقوام و همچنین اسلام‌هراسی رایج در غرب است که متأسفانه توسط برخی دولت‌های غربی نیز بر آن دمیده می‌شود.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند، اقدامی سبعانه و دردناک بود که قلب همه مسلمانان جهان، انسان‌های آزاده و همچنین ملت ایران را جریحه‌دار ساخت.

این جنایت وحشیانه که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از نمازگزاران بی‌گناه و بی‌دفاع شد، نشانه دیگری بر لزوم مقابله همه‌جانبه با تروریسم و نفرت‌پراکنی نسبت به ادیان و اقوام، و همچنین اسلام‌هراسی رایج در غرب است که متأسفانه توسط برخی دولت‌های غربی نیز، بر آن دمیده می‌شود.

پوشش خبری غیر حرفه‌ای و غیرانسانی این جنایت تروریستی از سوی برخی رسانه‌های مدعی در غرب، سند دیگری بر نژادپرستی، استاندارد‌های دوگانه آن‌ها حتی در خصوص جان انسان‌ها است. این وحشی‌گری و ظلم آشکار، حادثه‌ای نیست که وجدان‌های بیدار و پایبند به ارزش‌های بشری، آن را فراموش کنند.

این جنایت نشان داد که تروریسم همچنان از معضلات مهم جهانی بوده و نیازمند مبارزه یکپارچه و رویکرد یکسان همه کشور‌ها علیه خشونت و افراطی‌گری در هر نقطه از جهان است و باید مجامع جهانی و به‌ویژه کشور‌های اسلامی در مقابل این جنایات ضد بشری، واکنش جدی نشان دهند و حامیان پیدا و پنهان این اقدامات را رسوا سازند.

دولت جمهوری اسلامی ایران همچنان مصمم به مبارزه قاطع با تروریسم و نژادپرستی است و اطمینان دارد در سایه وحدت و انسجام مسلمانان، این‌گونه توطئه‌های کور و بی‌هدف دشمنان، حاصلی جز بی‌آبرویی بیشتر آنان را در پی نخواهد داشت.

اینجانب ضمن محکومیت این فاجعه دهشتناک و ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان، این ضایعه غمبار را به همه مسلمانان جهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای حادثه، علو درجات و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.

دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، رسیدگی به این عمل شنیع و درخواست دستگیری و محاکمه همه عاملان و آمران آن را مجدانه در عرصه بین‌المللی پیگیری خواهد نمود.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روحانی حمله تروریستی نیوزلند نژادپرستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است