Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:17:21 GMT

تیم فوتسال بانوان گلساپوش یزد به لیگ کشور راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۳۱۲۲

تیم فوتسال بانوان گلساپوش یزد به لیگ کشور راه یافت

به گزارش ایرنا، این رقابت ها برای نخستین بار با حضور چهار تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت به مدت 2 ماه پیگیری شد و تیم قهرمان جواز حضور در لیگ کشور که زمان و مکان آن توسط فدراسیون بعدا اعلام می شود را دریافت کرد.
در آخرین روز این رقابت ها که با حضور جمعی از مسئولان و هواداران این رشته در سالن شاهدیه یزد برگزار شد تیم گلساپوش یزد با نتیجه یک بر صفر حریف خود اسطوره را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائب رئیس هیات فوتبال استان یزد در امور بانوان گفت: برگزاری لیگ های فوتسال در رده های مختلف سنی برای توسعه این رشته در بین بانوان در اولویت کارها قرار دارد.
نجمه رنجبر در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرفیت های خوبی در بین بانوان استان در فوتسال وجود دارد که با همکاری حامیان مالی به دنبال برگزاری منظم لیگ هستیم .
همچنین مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان یزد شامگاه جمعه با قهرمانی تیم پردیس بافق به پایان رسید و نود اسپرت و پدیده نوین یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گزارش ایرنا، این پیکارها با حضور 10 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت به مدت سه ماه با انجام 90 مسابقه پیگیری شد و تیم قهرمان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری که زمان و مکان آن بعدا توسط فدراسیون اعلام می شود شرکت می کند.
در این مسابقات تیم های تکاور و آمرلی میبد، یادآوران شاهدیه، اسپاد یزد، مرصاد کویر، نود اسپرت، پردیس بافق، پدیده نوین، کویر ابرکوه و امیران یزد حضور داشتند.
مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان یزد گفت: برگزاری مسابقات فوتسال در تمام رده های سنی برای ارتقای این رشته و شناسایی ظرفیت ها جزو برنامه های محوری است.
محمود انصاری در حاشیه برگزای این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فوتسال یزد به خاطر افراد علاقه مند و همچنین سالن های مناسب می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
وی اظهار داشت: انجام فعالیت های فرهنگی، برگزاری دوره های آموزشی و لیگ ها بر اساس تقویم اجرایی توسط این کمیته با همکاری باشگاه ها انجام می شود.
هم اکنون افزون بر 50 تیم فوتسال در تمام رده های سنی استان یزد فعالیت دارند.
استان یزد 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و 120 تیم در لیگ استان است .
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تقویم دوره های آموزشی فعالیت های فرهنگی فوتسال یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراوا ردز ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاههای فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

کد خبر 6096877

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان