Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی حسین پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: نوسازی ناوگان آبرسانی سیار به عشایر چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های اداره کل امور عشایر استان در سال جدید بود.
وی تصریح کرد: برای خریداری 9 دستگاه خودرو آبرسانی سیار ویژه عشایر چهارمحال و بختیاری 175 میلیارد ریال اعتبار ملی تامین و پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: این خودروها برای آبرسانی سیار به عشایر و دام های آنان در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از فصل بهار مشغول به کار می شوند.
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این اداره پیش از این با 6 دستگاه خودرو آبرسانی سیار برای عشایر استان را انجام می داد.
حسین پور تصریح کرد: خودروهای ناوگان آبرسانی سیار به عشایر در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، جمعیت عشایری چهارمحال و بختیاری با 14 هزار و 675 خانوار دومین جمعیت عشایری کشور است، این تعداد خانوار افزون بر یک میلیون و 500 هزار واحد دامی در اختیار دارند.
2097/7362
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری خودرو آبرسانی عشایر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد