Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد پژمان روز پنجشنبه در جمعه خبرنگاران در آبادان اظهار داشت: منطقه آزاد اروند دارای ظرفیت های بسیاری است که با استفاده از این توانایی های داخلی می توان مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر در بخش عمرانی را برطرف کرد.
وی افزود: نباید برای رفع مشکلات منطقه در انتظار ظرفیت های ملی بود و باید به فکر ثروت آفرینی بود و صحبت کردن از مشکلات و کاستی ها به تنهایی کار ساز نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر راه و شهر سازی اظهار داشت: ارائه طرح و برنامه از توانایی ها و توانمندی های منطقه، اشتغال زایی، ایجاد ثروت و توسعه اقتصادی بر اساس توانمندی های داخلی راهکار مهم برای توسعه و عمران شهرهای آبادان و خرمشهر است.
پژمان تصریح کرد: ظرفیت های ملی هم باید برای توسعه منطقه وارد عمل شود ولی باید از مدیریت و توانایی داخلی منطقه آزاد اروند بهره برد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی بخش ها از دولت، نهادهای عمومی و مجموعه حاکمیت گرفته تا مردم و جامعه حرفه ای باید در موضوع بافت های فرسوده به شکل حداکثری نقش داشته باشند در غیر این صورت توفیقی به دست نخواهد آمد.
پژمان به وجود قوانین متعدد برای احیا و بازسازی بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: دولت و مجلس آمادگی کامل دارند تا برای اجرای بهتر برنامه، الزام های قانونی لازم را مهیا کنند؛ باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد زیرا آسیب ها در حال تشدید است.
معاون وزیر راه و شهرسازی بر توجه به ظرفیت های مردمی درخصوص برنامه بازآفرینی شهری تاکید کرد و گفت: تجربه نشان داده که توجه به ظرفیت های مردم و نخبگان نتایج فراوانی در پی دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در سفری 2 روزه معضلات و مشکلات بافت های فرسوده شهرهای آبادان و خرمشهر را مورد بررسی قرار می دهند.
7104/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشتغال جامعه دولت و مجلس مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است