Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@23:31:52 GMT

انتقاد صریح رییس زنیت از سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۳۲۷۹

انتقاد صریح رییس زنیت از سردار آزمون

الکساندر مدودف، رییس باشگاه زنیت پس از شکست زنیت سن‌پترزبورگ برابر ویارئال در بازی برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا گفت: «اگر سردار آزمون در آن دو فرصتی که در آغاز بازی از دست داد حداقل یک گل به ثمر می‌رساند، همه چیز تغییر می‌کرد. یک قانون قدیمی در فوتبال است که اگر گل نزنید، گل می‌خورید. این اتفاق برای ما رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ اروپا برای ما پایان یافت اما آن‌گونه که می‌خواستیم پیش نرفت.»

او به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: «از مرحله گروهی صعود کردیم و از سد تیم‌های دینامو بلاروس و فنرباغچه ترکیه گذشتیم اما برابر ویارئال موفق نشدیم. در بازی رفت در سن‌پترزبورگ با شکست ۳ بر یک کارمان را برای بازی برگشت بسیار سخت کردیم.»

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در ورزشگاه المپیک شهر رم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. رم با ۵۹ امتیاز در مکان پنجم و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و شاگردان «دنیله دروسی» در تیم رم امیدوارند تا در پایان فصل جاری بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

سایت «tuttojuve» خبر داد؛ «جانلوکا مانچینی» و سردار آزمون دو بازیکن تیم رم هستند که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن مصدوم شدند. هر دو بازیکن در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مانچینی از ناحیه دست همچنان احساس درد می‌کند اما مهاجم ایرانی رم امیدوار است تا در بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که سردار آزمون به صورت قرضی در تیم رم حضور دارد و در پایان فصل باید به بایرلورکوزن آلمان باز گردد.

کد خبر 6096122

دیگر خبرها

  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا