Web Analytics Made Easy - Statcounter

مثلث نوشت: علی لاریجانی در پاسخ به این سئوال که «مذاکره‌ای هم نشد؟» اظهار کرد: مذاکره‌ای به طور رسمی نه. به هر حال فرق مجلس فعلی با مجالس دیگر این است که فراکسیون اکثریتی به معنای متعارف ندارد؛ لذا تصمیم‌گیری در آن ساده نیست. همین وقایع قابل پیش‌بینی است.

وی در پاسخ به این سئوال که قبل از انتخابات هیات‌رئیسه سال نخست مجلس دهم، آقای عطریانفر گفتند «ما نقد آقای لاریجانی را به نسیه آقای عارف ترجیح می‌دهیم» یعنی در آن زمان ترجیح می‌دادند که از شما حمایت بکنند و پای این حمایت‌شان هم تا مدتی ایستاده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد در انتخابات سال سوم هیات‌رئیسه این اتفاق نیفتاد. آیا این نسبت بین شما و اصلاح‌طلبان برهم خورد؟، گفت: چنین نسبتی نداشتند که بخواهد برهم بخورد ولی خودشان تشخیص‌شان این بود. نمی‌دانم که پشت صحنه‌اش چه گذشت. خیلی چیز مهمی نیست که آن‌قدر بزرگش کرده‌اید.

رئیس مجلس درباره قصد نامزدی اش برای انتخابات مجلس سال آینده گفت: من الان واقعا روی هیچ‌چیزی فکر نمی‌کنم، آن‌قدر هم وقت برای من پر است که اصلا واقعا تعارف هم نمی‌کنم که بگویید دارد به حالت تصنعی حرف می‌زند. حجم کار و اینکه از صبح تا شب باید همین مسائل کشور را پیگیری بکنم، فرصتی ایجاد نکرده که تامل جدی‌ای داشته باشم، یعنی باید به قدری فضای کاری من کاهش پیدا بکند که بتوانم روی آن فکر بکنم.

رئیس مجلس در پاسخ به این سئوال که گویا تمایل دارید این‌بار از تهران بیایید، نه از قم، یادآور شد: من اصلا به اصل آن فکر نکرده‌ام که بگویم از کجا بیایم چون به هر حال آدم باید روی این مسائل با تامل و آینده‌نگری فکر کند و ببیند که چقدر می‌تواند کار بکند و مفید است؛ لذا باید در یک فرصتی به آن فکر بکنم، الان زود است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاریجانی کاندیداتوری مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی