Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@04:56:21 GMT

ساحل دریا در بندر دیر توسط بسیجیان پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۳۵۷۰

ساحل دریا در بندر دیر توسط بسیجیان پاکسازی شد

رکنا:پاکسازی ساحل دریا در بندر دیر در استان بوشهر روز گذشته با حضور بسیجیان ، شهردار و اقشار مختلف مردم به مناسبت استقبال از بهار و نوروز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان دیر، پاسدار علیرضا پرهیزگار فرمانده حوزه مقاومت قدس شهرستان دیر که در این طرح زیست محیطی و فرهنگی حضور داشت ، در حاشیه این برنامه درگفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهردار پرتلاش شهرستان و حوزه فرهنگی امامزاده سید عبدالرضا و بسیجیان اظهار داشت :انجام این حرکت بزرگ و فرهنگی توسط بسیجیان این پایگاه می تواند در روند حرکت های فرهنگی دسته جمعی در آینده کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این برنامه را حفظ محیط زیست ،انفال و سرمایه های الهی ،گسترش فرهنگ فعالیت های جمعی و پاکیزه نگه داشتن اماکن عمومی و ساحل عنوان کرد.

پرهیزگار تاکید نمود:حفظ محیط زیست وظیفه همه ما است و بسیجیان حوزه مقاومت قدس دیر آمادگی دارند تا در بخش های مختلف و برطرف کردن مشکلات شهر دیر به ادارات ونهادها کمک کنند.

فرمانده حوزه مقاومت قدس شهرستان دیر ادامه داد:یکی از اهداف مهم این برنامه زیبا سازی ساحل درآستانه عید نوروز است و انشالله با ساحلی زیبا به استقبال عید نوروز خواهیم رفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: ساحل دریا پاکسازی شهردار مناسبت عکس قاتل فیلم دختر قتل اتهام زندگی جهرم حکم اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین