Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست صمیمی با علما و روحانیت استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید بابت وجود نعمت جمهوری اسلامی شکرگزار خداوند متعال باشیم، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام است و تشکیل این نظام مصداق واقعی پیروزی حق بر باطل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر کدام از ما باید در طول عمر خود در راستای محقق شدن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به رخداد‌های سال های ۹۶ و ۹۷ در کشور، بیان کرد: در دی ماه سال ۹۶ با یکسری اغتشاشات و ناآرامی ها مواجه شدیم که این امر موجب شد غرب به ویژه آمریکا تحلیل نادرستی از شرایط کشور ما پیدا کند.

دکتر رحمانی فضلی اضافه کرد: آنها به این نتیجه رسیدند که باید نارضایتی ها و اختلافات را در کشور ما تشدید کنند و حتی  سلطنت طلب ها و منافقین دور هم جمع شدند.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا نیز با بی عقلی تمام به توافق بین المللی برجام پشت کرد و از آن خارج شد و تمام فکر آنها این بود که با این اقدامات اتفاقی در کشور ما رخ دهد.

وزیر کشور در همین راستا اضافه کرد: با این وجود مردم ما در یوم الله ۱۳ آبان یکپارچه علیه آمریکا به خیابان ها آمدند و در ۲۲ بهمن سال جاری نیز با شکوه تر از گذشته و با حضور گسترده مردم، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم.

دکتر رحمانی فضلی با بیان اینکه در سال ۹۷ دشمن شدیدترین تحریم ها را برای ایجاد نارضایتی در کشور اعمال کرد، اظهار داشت: اما مردم ما با اقتدار در برابر این تحریم ها استقامت داشتند و مقام معظم رهبری نیز ساختارهای جدیدی را برای عبور موفق از این مرحله ایجاد نمودند و همه مسئولان قوا برای تلاش مضاعف پای کار آمدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز که در انتهای سال ۹۷ هستیم می‌بینیم که اقدامات دشمنان به ویژه آمریکا نتیجه‌ای نداشته و آمریکا از درون دچار اختلافات بسیار است، با اروپا، چین و روسیه نیز مشکلات بسیاری دارد و در منطقه نیز دچار شکست های بسیاری شده است.

وزیر کشور گفت: در شرایط امروز لطف خداوند متعال به کشور ما در استقامت ملت ایران و درایت مقام معظم رهبری تجلی یافته است و در شرایط کنونی،  دنیا در مسائل مختلف، دنیا حق را به ایران می دهد.

دکتر رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه قطعاً در سال ۹۸ شرایط سخت تر از سال ۹۷ نخواهد بود، بیان داشت: دشمنان هر کاری را که می توانستند در سال ۹۷ علیه کشور ما انجام دادند و این شرایط موجب شد که وحدت، انسجام و همدلی عملی در راستای مقابله با اقدامات دشمن در کشور ایجاد شود و با هدایت های مقام معظم رهبری، تدابیر دولت و تلاش مسئولان و همراهی و مقاومت مردم توانستیم این مقطع را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در سال ۹۸ مسئله جدیدی که بتواند شرایط را سخت تر کند، نخواهیم داشت.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ تصریح کرد: در طول ۴۰ سال گذشته، انتخابات همواره در کشور ما موجب انسجام، وحدت و نشاط سیاسی بوده است و در سال ۹۸ نیز چنین خواهد شد و مردم به طور همه جانبه برای صیانت از  مهمترین دستاورد سیاسی کشور یعنی استقلال ایران اسلامی در انتخابات حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: مردم ما همواره در طول ۴۰ سال گذشته راه خود را در مقاطع مختلف به خوبی یافته اند.

وزیر کشور با اشاره به توطئه دشمنان برای اسلام هراسی در دنیا، خاطرنشان کرد: با حمایت مالی و اطلاعاتی گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی جریانات تکفیری در منطقه ایجاد شد تا ذهنیت مردم دنیا نسبت به دین اسلام مخدوش شود اما علمای جهان اسلام، تکفیر و خشونت را محکوم نمودند و این توطئه دشمن نیز ناکام ماند.

دکتر رحمانی فضلی گفت: باید توجه داشته باشیم که کلام ما موجب تقویت اسلام، نظام جمهوری اسلامی و امید در میان مردم کشور شود و قدردان نعمت بزرگ جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دوره اخیر، روند خوبی در راستای توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری های بزرگ در استان هرمزگان شکل گرفته است، اظهار داشت: ما نیز در مرکز کشور به طور جدی پیگیر امورات این استان و رفع مسائل و مشکلات آن هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات جمهوری اسلامی ملت ایران نظام جمهوری اسلامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است.

وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

دولت انگلیس دو هفته پیش در تداوم حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع و شماری از مستشاران نظامی ایران را تحریم کرد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب اجرای قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» تعدادی از نهادها و اشخاص انگلیس از جمله وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام رژیم انگلیس در حمایت و تسهیل اقدامات مخرب اشخاص و نهادهای مذکور شامل حمایت و تسهیل ارتکاب اعمال تروریستیِ رژیم صهیونیستی که نقض تعهدات بین المللی رژیم انگلیس در مقابله با تروریسم به شمار می‌رود، اعلام می‌کند که اقدام رژیم انگلیس، نقض آشکار اصول اساسی حقوق بین الملل مندرج در منشور ملل متحد است.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعمال این تحریم‌ها، رژیم انگلیس را در قبال حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، مسئول و پاسخگو می‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام