Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@11:27:08 GMT

بارش رحمت الهی در کربلا و نجف +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۴۵۴۸

بارش رحمت الهی در کربلا و نجف +تصاویر

به گزارش جهان نيوز، شب گذشته هم‌زمان با هشتم رجب در کربلا و نجف بارش رحمت الهی بسیاری از زائران و مجاوران حرم امام حسین (ع) و حضرت امام علی (ع) را مشعوف کرد.

بسیاری از زائران امام علی (ع) در نجف اشرف با آغاز بارش باران با حضور زیر ناودان مطلای حرم علوی مشغول خواندن دعا و قرآن کریم بودند و برخی دیگر نیز در ایوان نجف به دعا و نیایش می‌پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در کربلا نیز زائران با حضور در بین‌الحرمین ضمن خواندن دعای فرج، زیر لب حوائج خود را زمزمه می‌کردند و برخی دیگر به خواندن نماز مشغول بودند. محمد علیشاهی یکی از زائران حسینی که برای نخستین بار به عتبات مشرف شده بود به خبرنگار فارس گفت: وقتی وارد حرم امام علی (ع) شدم دیدن عظمت ایوان نجف با وجود اینکه هنوز در حال تعمیر است مرا منقلب کرد و وقتی باران در محوطه حرم مطهر شروع به باریدن کرد حال و هوای خاصی به زائران داد تا جایی که بسیاری از زائران زیر باران دست‌های خود را رو به آسمان بلند کردند و دسته جمعی دعای فرج خواندند. دیدن این صحنه برای من واقعا زیبا بود و خدا راشاکرم که در این ایام به عتبات مشرف شدم.

حضور زائران ایرانی در نجف و کربلا بسیار پرشور بود، به طوری که در هر گوشه از حرم‌های مطهر زائران ایرانی حضوری شایسته داشتند و به دعاخوانی و زیارت می‌پرداختند. روز گذشته با آغاز اعزام‌های کاروان‌های نوروزی عتبات در اعتاب مقدسه عراق در بخش‌های مختلف حرم‌های شریف زائران ایرانی با برگزاری حلقه‌هایی به زیارت و دعاخوانی مشغول بودند.

در ادامه تصاویری از بارش باران در نجف و کربلا را مشاهده می‌کنید؛











منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی