Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:21:01 GMT

برانکو: هر بازی فصل، مهمترین دیدار برای ماست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۴۶۲۶

برانکو: هر بازی فصل، مهمترین دیدار برای ماست

برانکو ایوانکوویچ که به دلیل تاخیر در پرواز تهران به رشت و همچنین وجود ترافیک شدید در مسیر فرودگاه میرزاکوچک تا ورزشگاه شهید عضدی رشت به کنفرانس پیش از بازی نرسیده بود، جمعه شب در هتل محل اقامتش در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی حساسی پیش رو داریم چون سپیدرود با نتیجه گرفتن می تواند به خواسته خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر سپیدرود در این دیدار پیروز شود؛ به تیم هایی که در حاشیه سقوط قرار ندارند، نزدیک تر می شود و از طرف دیگر با توجه به اینکه این تیم در بازی قبلی خود یک امتیاز خارج از خانه کسب کرده، با روحیه خوب و انگیزه بالا مقابل ما ظاهر می شود.
وی ادامه داد: ما نیز به طور حتم با انگیزه بالا رو در روی سپیدرود قرار می گیریم و تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در این دیدار خارج از خانه پیروز و به قهرمانی در فصل جاری نزدیک تر شویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: هم اینک هر بازی برای ما مهمترین دیدار فصل محسوب می شود و در هر بازی تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به اهداف خود برسیم.
برانکو بیان کرد: تاکنون در صدر جدول حضور داشته و در ادامه نیز ابن روند را ادامه می دهیم و کاری به تیم های دیگر نداریم، گرچه نتایج آنان را دنبال می کنیم اما باید خود ما سرنوشت خود را رقم بزنیم تا نتیجه دلخواه که قهرمانی است را تصاحب کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر شنبه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه سرارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بازی ترافیک جدول سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود