Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:52:49 GMT

افزایش 60 درصدی میوه‌ها با نرخ دولتی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۴۷۶۸

افزایش 60 درصدی میوه‌ها با نرخ دولتی در قزوین

رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین از افزایش 60 درصدی ذخیره میوه شب عید خبر داد و گفت: عرضه از امروز در سطح 130 غرفه انجام خواهد شد و قیمت هر کیلوگرم سیب 6000 تومان و هر کیلوگرم پرتقال نیز 3800 تومان خواهد بود.

محمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام افزایش ۶۰ درصدی میوه نسبت به سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵۰۰ تُن میوه ذخیره‌سازی و عرضه شد ولی برای امسال بالغ‌بر ۲۰۰۰ تُن میوه ذخیره‌سازی شده است که از امروز عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال گذشته ۵۰۰ تُن سیب و ۱۰۰۰ تُن پرتقال عرضه شد ولی برای امسال ۸۰۰ تُن سیب و بالغ‌بر ۱۲۰۰ تُن پرتقال ذخیره‌سازی شده که در غرفه‌های پیش‌بینی‌شده عرضه می‌شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب با نرخ دولتی را ۶,۰۰۰ تومان و پرتقال را نیز ۳,۸۰۰ تومان اعلام و تصریح کرد: از امروز ۱۳۰ غرفه آماده عرضه میوه در سطح استان هستند که از این تعداد ۴۶ غرفه در سطح شهر قزوین مستقر است.

وی اضافه کرد: از امروز تا پایان روز ۲۹ اسنفدماه عرضه میوه در سطح تمامی غرفه‌ها انجام خواهد و برای چهار روز نخست تعطیلات نوروز عرضه در غرفه‌های کشیک انجام می‌شود؛ بعد از آن نیز تا پایان ۱۷ فروردین‌ماه عرضه در سطح تمامی غرفه‌ها انجام خواهد گرفت.

محمودی بابیان اینکه در تمامی غرفه‌ها نمایندگان یکی از ادارات جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، فرمانداری و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر هستند، خاطرنشان کرد: تمامی ناظران دارای کارت هستند و اگر همشهریان با مشکلی برخورد کردند به آنان مراجعه کنند؛ همچنین بازرس سیار نیز در سطح غرفه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قزوین میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) آموزش گلاب گیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار