Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: گروه‌بندی تیم‌ها طبق سید بندی انجام می‌شود اما فقط امیدوارم قرعه خوبی نصیب‌مان شود.

مهران شاهین طبع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص قرعه کشی جام‌جهانی بسکتبال اظهار داشت: به طور حتم گروه‌بندی تیم‌ها طبق سید بندی انجام می‌شود و تقریبا تمام گروه‌ها متعادل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ما حتما در گروهی قرار می‌گیریم که نمایندگان آفریقا، آمریکا و اروپا حضور دارند فقط امیدوارم قرعه خوبی نصیب‌مان شود. همه تیم‌های حاضر در جام‌جهانی خوب هستند که توانسته‌اند سهمیه این رقابت‌ها را کسب کنند. باید با بهترین آمادگی در جام‌جهانی شرکت کنیم تا بتوانیم مقابل آنها نمایش قابل قبولی ارائه دهیم.

وی در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیم‌ملی هم برای حضوری موفق در جام‌جهانی چین گفت: چین از جمله کشورهایی است که تیم ملی ایران را به تورنمنت اطلس چین دعوت کرده است البته چند کشور دیگر هم هستند که برای انجام بازی تدارکاتی اعلام آمادگی کرده‌اند اما هنوز فعلأ چیزی مشخص نیست. هر سال ما در ویلیام جونز هم شرکت می‌کنیم ولی پس از قرعه کشی مشخص می‌شود که با چه تیم‌هایی می‌خواهیم بازی دوستانه برگزار کنیم. البته مذاکرات‌مان را هم با چند تیم اروپایی آغاز کرده ایم و تا الان نتیجه مذاکرات مثبت بوده است.

شاهین طبع در پایان در خصوص بازگشت حامد حدادی، ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه بهرامی به تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: فعلأ منتظر مشخص شدن حریفان‌مان در جام‌جهانی هستیم. فعلأ راجع به هیچ بازیکنی اظهار نظر نکرده‌ایم و سال آینده درباره بازگشت حامد حدادی، ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه بهرامی به تیم ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهران شاهین طبع حامد حدادی ارسلان کاظمی فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد