Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@11:42:10 GMT

روحیه جهادی در مسئولین ما وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۵۰۷۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام نجفقلیزاده سرایی در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به مردم اعتقاد داشت و بر این باور بود که همه چیز علیه ایران بود اما در نهایت با رشادت و ایثارگری های جوانان انقلابی پیروز شدیم، انقلاب های بزرگی در دنیا هم چون انقلاب های فرانسه و انگلیس شکل گرفته است که در بین آنها می توان به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد که معادلات سیاسی را در دنیا بر هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به عظمت پیشرفت های 40 سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز مظهر قدرت نظام ما اسلام است، اگر توانستیم قدرت، صلابت و عزت خود را به دست آوریم به خاطر اسلام است، ملتی که شهادت را عزت بداند این ملت سربلند است که مردم ایران از این ملت ها است.

وی تصریح کرد: ترکیب جمهوریت و اسلامیت نظام حرکت برای خدا بود، خدا هم کمک می کرد و در انقلاب اسلامی با شعار ما می توانیم پیش رفتیم و توانستیم موفق شویم و از آب و خاک این نظام مقدس دفاع کنیم و ضربه محکمی به دشمن  وارد کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی در مسئولین ما وجود ندارد، انقلاب منشا برکات زیادی بوده است، با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات در زمان جنگ و حال حاضر تفاوت های زیادی داشته و این مسئله یک امر بسیار مهمی است که باید مسئولین به آن بیش از پیش دقت کنند.

حجت الاسلام نجفقلیزاده سرایی به نبود قدرت اتحادسازی در آمریکا اشاره کرد و افزود: امروزه ناتو و سازمان ملل وجود ندارد چراکه آنها همگی ابزار آمریکا می باشند، و در مقابل این عظمت انقلاب است که آنها را دچار مشکل کرده است و در کنار آن چالش تحریم وسوسه های دشمن است که باید با آن برخورد کنیم، عیب های مدیریتی و ساختاری را در این مورد از بین خواهیم برد و در مقابل این تهدیدها مقاومت خواهیم کرد.

وی در پایان از مدیران خواست تا انقلابی باشند و با روش های انقلابی کشور را در این برهه مدیریت کنند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود