Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام  بیگدلی در نشست سیاسی طلاب حوزه علمیه ابهر اظهار داشت: به فضل الهی توانسته ایم جزو برترین کشورهای دنیا در عرصه های نظامی، فرهنگی، علمی و امنیتی باشیم و این هزینه مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال است.

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع خانواده شهدا که فرزندان خود را در راه دفاع از کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند، خاطرنشان کرد:در جنگ اقتصادی هم باید همانند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هزینه بدهیم و این امر هم با ایستادگی و تبیین همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) خاطرنشان کرد: راه صحیح موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروی از ولایت فقیه است و ما باید این راه را ادامه بدهیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است