Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@08:29:00 GMT

دروازه‌بان پرسپولیس از یک استقلالی می‌ترسد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۵۳۲۶

ساعت24-علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد در دربی فقط از شوت‌های منشا می‌ترسد.

 تیم‌های پرسپولیس و استقلالدر چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز دهم فروردین ماه ۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس که در جام جهانی ۲۰۱۸ و لیگ قهرمانان آسیا عملرکد فوق العاده‌ای داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت سرخپوشان در لیگ برتر و آسیا است در گفتگویی دوستانه اعلام کرد که تنها از شوت‌های گادوین منشا بازیکن استقلال می‌ترسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به شناختی که منشا از بازیکنان پرسپولیس دارد در دربی ۸۹ پایتخت از او در خط حمله آبی پوشان استفاده کند.

منشا که رابطه خوبی با بیرانوند دارد، بارها مدعی شده راه گل زدن به دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس را می‌داند. تقابل منشا و بیرانوند درشهرآورد ۸۹ می‌تواند جذاب باشد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز دهم فروردین ماه ۹۸ ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال اخبار پرسپولیس علیرضا بیرانوند گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟