Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@00:13:56 GMT

شهرام ناظری نیاز به بزرگ نمایی ندارند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۵۳۷۶

شهرام ناظری نیاز به بزرگ نمایی ندارند

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس با بیان اینکه شان و جایگاه استاد ناظری در موسیقی فراتراز رونمایی های است که امروز مد شده است،گفت: شهرام ناظری نیاز به بزرگ نمایی ندارند

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،   آلبوم موسیقی «آرش کمانگیر  به خوانندگی شهرام ناظری و  آهنگسازی پژمان طاهری و اجرای ارکستر مجلسی اتریش به رهبری طاها عابدیان و  روایتگری قطب الدین صادقی و تهیه کنندگی محمد حسین  توتونچیان توسط انتشارات ققنوس شامگاه جمعه ۲۴ اسفند رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم موسیقیایی بر اساس منظومه  «آرش کمانگیر «آرش کمانگیر اثر سیاووش کسرایی  است که  روز ۲۲ اسفند در در برج میلاد تهران به اجرا رفته است.

آلبوم موسیقیایی  «آرش کمانگیر» متشکل از هفت قطعه به نام‌های «شب»، «قصه»، «امید»، «آهنگ دگر»، «بدرود»، «آرش» و «سوگ» است. ضمن اینکه پژمان طاهری، طاها عابدیان، فرهاد صفری و بابک غسالی تکنوازانآلبوم «آرش کمانگیر» هستند و غیر از تکنوازی ویولای طاها عابدیان که در وین ضبط شده است، دیگر تک نوازی‌ها و دکلمه در تهران صدابرداری شده است.

«محمد حسین توتونچیان» گفت:   آلبوم «آرش کمانگیر»  با زحمت‌های فراوان دوست هنرمندم پژمان طاهری به سرانجام رسید و بسیار خوشحالم که امروز شاهد رونمایی آن در موزه موسیقی هستیم.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس با بیان اینکه شآن و شخصیت شهرام ناظری فراتر از رونمایی هایی است که این روزها مد شده است، اظهار کرد:  استاد شهرام ناظری قدر و شخصیت شان بزرگ  است  و نیاز به بزرگ نمایی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: ما به پیشنهاد استاد  شهرام ناظری آلبوم موسیقی «آرش کمانگیر» را  در مکان خاصی (موزه موسیقی)  رونمایی کردیم به دلیل کوچک بودن مکان تنها عده کمی از دوست داران وی را دعوت کردیم  تا تجدید دیداری با وی داشته باشند؛ همچنین کنسرت این رویداد را دو روز پیش در برج میلاد برگزار کردیم.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خطبه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل گام دوم انقلاب اصفهان خبرگزاری شبستان چهارمحال و بختیاری نمازجمعه نماز جمعه آلبوم موسیقی آرش کمانگیر نیاز بزرگنمایی رونمایی شهرام ناظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار

شهرستان سمیرم در استان اصفهان واقع شده است. سدی در این شهرستان وجود دارد که به عنوان یکی از جا‌های دیدنی و گردشگری این شهرستان محسوب می شود. این مکان به دلیل دریاچه، فضای سرسبز، زیبا و بکری که دارد، گردشگران زیادی را به خودش جذب می‌کند. در این روز‌های بهاری که طبیعت جان تازه به خود گرفته، زیبایی این دریاچه دوچندان شده است.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - اصفهان

بیشتر بخوانید:

قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • نمایی از جاری‌شدن آبشارهای «مخملکوه» لرستان
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار