Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:13:30 GMT

نمایندگان مجلس بدنبال حل مشکلات مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۵۵۲۹

نمایندگان مجلس بدنبال حل مشکلات مردم باشند

امام جمعه میاندوآب گفت: نمایندگان بدنبال راهکاری برای حل مشکلات مردم باشند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های آخرین نماز جمعه میاندوآب در سال 97 گفت: در برهه ای که نمایندگان باید در مجلس بشینند و فکری برای حل مشکلات گرانی بکنند برخی به فکر برگزاری جلسه با فتنه گران هستند، که جای بسی تعجب دارد که به جای حل مشکلات مردم در آستانه سال جدید باشند، با فتنه گران جلسه می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه وظیفه مجلس قانونگذاری است و باید به فکر اجرای صحیح وظایف خود باشند، وظیفه نمایندگان را همفکری با دولت عنوان کرد و افزود: نمایندگان به دنبال راهکار باشند تا از دوران تحریم به سلامت عبور کنیم.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه اطلاله دادرسی ها اصلا به نفع نظام نیست، گفت:کوچکترین خطای دستگاه قضایی بزرگترین خطر برای نظام جمهوری اسلامی است، روند دادرسی برخی پرونده سالها طول می کشد و باید رئیس قوه قضائیه به فکر راهکار اساسی باشد.
وی بااشاره به اینکه برخی از مردم هم به خاطر همین طولانی بودن دادرسی که از کمبود نیروی انسانی و امکانات ناشی می شود دنبال حقشان هم نمی روند ادامه داد: حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع هم باید مورد توجه قرار بگیرد مواردی مشاهده شده که یک نفر ساعت ها در پله ها و راهروهای دادگستری ها و دادسراها منتظر می مانند تا بتوانند فقط حرف شان را بزنند و این توهین به مردم است،باید پاسخگویی مستقیم به مردم در دستور کار این قوه باشد.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ناراحتی مردم ازاختلاس ها گفت: در حکومت اسلامی دست دزد را باید در هر مقامی که باشد قطع کرد، نه اینکه اختلاسگر آزادانه در استخرهای کانادا بچرخد و به ریش این مردم و مسئولین بخندد.
خطیب این هفته نماز جمعه میاندوآب، باتاکید براینکه اختلاس زیبنده یک نظام اسلامی نیست گفت: برخورد جدی با اختلاسگران در دستور کار قرارگیرد و باید برای آسایش و آرامش این مردم هر کاری می توانیم بکنیم.

در پایان ، امام جمعه میاندوآب به جوانان توصیه کرد با کنترل هیجانات خود اجازه ندهند چهارشنبه سوری به مصیبت تبدیل شود بلکه باید دنبال شادی های معقول باشند و کمک کنند دیگران هم در آرامش این ایام را سپری کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 چهارشنبه سوری دستگاه قضایی فتنه مشکلات مردم نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری