Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خسته بند گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما در چند سال اخیر، فعالیت بدون نظارت شرکت‌های چارتری بوده است.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: حسن خسته بند، با اشاره به بالا بودن قیمت بلیط هواپیما در یک هفته پیش از ایام نوروز، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی قیمت بلیط پروازهای هوایی بسیار بالا است و این مسئله موجب شده که بسیاری از مسافران از خرید بلیط منصرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های چارتری؛ پشت پرده افزایش قیمت بلیط هواپیما

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما در چند سال اخیر، فعالیت بدون نظارت شرکت های چارتری بوده است.

بازار پروازهای هوایی در دستان چارتری ها

وی تصریح کرد: متأسفانه چارتری ها بخش اعظمی از بازار پروازهای هوایی را در اختیار دارند و این مسئله موجب شده که قیمت بر اساس منافع این شرکت ها تغییر کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از عدم نظارت وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی بر وضعیت  نرخ پروازهای هوایی، افزود: وزیر راه و شهرسازی اخیر وعده داد که فعالیت چارتری ها کاملا محدود می شود، اما هنوز این شرکت ها در ایام پر ترافیک اقدام به فروش بلیط می کنند.

تذکر کمیسیون عمران به سازمان هواپیمایی درباره عدم کنترل فعالیت چارتری ها

خسته‌بند افزود: در نشست روز گذشته کمیسیون عمران مجلس، تذکرات لازم از سوی اعضای کمیسیون به مسئولان سازمان هواپیمایی داده شد تا هر چه سریع تر جلوی فعالیت چارتری ها را بگیرند.

تداوم فعالیت چارتری ها موجب افزایش قیمت بلیط هواپیما می شود

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به طور حتم تداوم فعالیت چارتری ها موجب افزایش قیمت بلیط هواپیما می شود، از این رو گام اصلی سازمان هواپیمایی باید متوقف کردن فعالیت شرکت های چارتری باشد.

 

خانه ملت

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000D27 برچسب ها: چارتر ، بلیط هواپیما ، افزایش قیمت بلیط ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: چارتر بلیط هواپیما افزایش قیمت بلیط بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و نساجی

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750594

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟