Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت مراکشی اخبار مربوط به حضور «اروه رنار» سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور روی نیمکت ایران را منعکس و اعلام کرده رسانه‌های ایران دست‌بردار این مربی نیستند!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از چند روز گذشته مجدداً بحث حضور اروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش روی نیمکت ایران و مذاکره با این مربی از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «lesiteinfo» مراکش در گزارشی به گمانه زنی‌ها درباره حضور رنار در تیم ملی ایران پرداخته است.

این سایت با عنوان «رسانه های ایران دست بردار رنار نیستند» نوشت: «رسانه های ایران گزارش داده اند که اروه رنار با فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت این تیم به توافق رسیده است. بر اساس گفته بعضی از افراد نزدیک به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مربی فرانسوی به زودی به عنوان مربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد. ایران بعد از شکست مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا بدون مربی مانده است. حضور رنار در جایگاه ویژه ورزشگاه هزاع بن زائد ابوظبی برای تماشای دیدار تیم ملی ایران با ژاپن به شایعات دامن زده است. بعضی از رسانه‌های ایران اعلام کرده اند که به زودی قرارداد رنار با ایران امضا می‌شود.»

این سایت در ادامه به قرارداد رنار با مراکش اشاره کرده و نوشته است: «با این حال فوزی لکجا رئیس فدراسیون فوتبال مراکش در ماه اکتبر در گفتگو با رادیو ملی گفت که هدف اصلی رنار در مراکش قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا است و این مربی تا سال ۲۰۲۲ با مراکش به کارش ادامه می‌دهد.»

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا کارلوس کی روش مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل