Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:39:27 GMT

ایران اسلامی پرچمدار اسلام ناب در جهان است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۵۹۴۳

ایران اسلامی پرچمدار اسلام ناب در جهان است

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با محکوم کردن حادثه تروریستی دو مسجد در نیوزلند و کشتار مسلمانان مظلوم این حادثه تروریستی و با تبریک ولادت باب الحوائج امام جواد علیه السلام، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی پرچم دار اسلام ناب در جهان است و اصلی ترین مؤلفه اسلام ناب ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اندیشه‌های متعالی امام خمینی (ره) و احیای معارف اسلامی و قرآنی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت دینی در ایران اسلامی سبب احیا اسلام ناب در جهان شد و این به برکت رهبری حضرت امام (ره) و گفتمان ایشان محقق شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در چهل سال ابتدایی عمر با برکت این نظام مقدس اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی طی این چهار دهه همواره در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است و با همت نخبگان و دانشمندان و فرهیختگان این مرز و بوم این مسیر با قدرت و سرعت ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام شکریان امیری با اشاره به تفرقه افکنی های نظام سلطه در بین امت اسلامی در سال‌های اخیر، بیان داشت: توجه به توان و ظرفیت‌های عظیم داخلی و باور به ما می‌توانیم در این چهل سال برای جمهوری اسلامی عزت، اقتدار و پیشرفت به ارمغان آورد و امروز هم با اتکاء به همین ظرفیت‌ها می‌توان از این مشکلات و معضلات عبور کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را مهم‌ترین رکن توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یادگار ارزشمند امام راحل است و باید از این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کرد زیرا به واسطه این عنصر مهم و ارزشمند شجره طیبه انقلاب هر روز پربارتر و مقتدرتر در صحنه‌های مختلف بین المللی ظاهر می‌شود.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه مازندران در ادامه با اشاره به برخی مشکلات و بحران‌ها در برخی جوامع اسلامی و منطقه، تصریح کرد: سرسپردگی به بیگانگان و دخالت در امور مسلمانان از سوی برخی قدرت‌های پوشالی امروز برخی جوامع اسلامی را به این روز دچار کرده است و برخی کشورهای اسلامی و حتی برخی کشورهای منطقه و جهان، ایران اسلامی را الگوی موفق خود در حکومت داری می‌دانند و این بواسطه مبانی اسلام ناب است که جمهوری اسلامی موفق عمل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی دو مسجد در نیوزلند و به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان، اظهار داشت: مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم در جهان در خواب فرو رفته اند و این اعمال وحشیانه که از سوی برخی گروه‌های تروریستی با حمایت‌های برخی کشورهای استکباری و مرتجع در منطقه و جهان و با هدف اسلام هراسی صورت می‌گیرد که برخی رسانه‌های حامی آنان هم از انعکاس این کشتار وحشیانه جلوگیری می‌کنند و از اهداف رسانه‌ای خود غافل شده اند و این اقدامات قطعاً در اراده مسلمانان خللی ایجاد نخواهد کرد و توجه به اسلام ناب و معارف اهل بیت (ع) روز به روز در جهان بیشتر خواهد شد.

کد خبر 4569048

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

شرکت راه‌آهن اعلام کرد: با توجه به رویکرد توسعه‌ای در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، از روز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) آمادگی خود را جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «علی‌رغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود را جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه اعلام کرده است.

متاسفانه پس از گذشت هفت روز کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است. راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگن‌ها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می‌کند.»

بیشتر بخوانید اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از ایران عبور می‌کند راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است

این در حالی است که جواد طاهرافشار -معاون کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان- درباره این اطلاعیه به ایسنا اظهار کرد: اقدامات گمرکی از ابتدا انجام شده بود و این کالا مشکل گمرکی و مرزبانی ندارد. مدارک و اسناد این مکاتبات هم موجود است.

وی در پاسخ به اینکه در صورت رفع مشکلات و انجام شدن تشریفات گمرکی، چرا همچنان بار متوقف است، گفت: تا زمانی که به ما اجازه ندهند لکوموتیومان به واگن متصل شود، یعنی مشکل هنوز حل نشده است. 

طاهرافشار درباره مدارکی در دست کنسرسیوم است، بیان کرد: ما قبل از اینکه مستندات را به رسانه‌ها بدهیم، اسناد را با پیوست نامه‌هایمان به مسئولان مربوطه یعنی وزیر راه و شهرسازی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در افغانستان ارسال کردیم. روال کار این است که ابتدا اسناد را به مسئولان ارائه دهیم و اگر هیچ‌کس صدایمان را نشنید، آن را رسانه‌ای کنیم. تا کنون هم به مسئولان صحبت کردیم و آنها گفتند کمی صبور باشید.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه به خاک ایران منتشر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد