Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایسنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: با هدف القای شور و نشاط اجتماعی به دانش آموزان بد سرپرست، جشن عیدانه در آستانه سال جدید برای این دانش آموزان در بندرعباس برگزار شد.

الیاس محسنی افزود: این جشن باهدف ارتقا مهارت‌های فکری و عملی کودکان، آموزش بازی‌های کودکان و توسعه فرهنگ شاد زیستی برنامه ریزی ‌شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این همایش آموزشگران با فراهم نمودن شرایط مناسب زمینه تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های کودکانه را برای آنان فراهم کردند.

محسنی اضافه کرد: این جشن با رویکرد نشاط و ورزش بود و با برنامه‌های مختلف ورزشی و تفریحی همراه بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس ابراز کرد: در این جشن علاوه بر مسابقات ورزشی و تفریحی، جنگ شادی و نمایش عروسکی عمو نوروز و برنامه‌های شاد و مفرح دیگر برگزار شد.

وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همواره علاوه بر دیگر فعالیت‌هایی که در مناطق مختلف شهر بندرعباس دارد به دنبال ارتقای اجتماعی مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر است.

محسنی در پایان گفت: جشن عیدانه به مدت دو روز ویژه دانش آموزان دختر و پسر در آستانه سال جدید در مجموعه ورزشی شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده شود

محمدمهدی اعلایی شنبه هشتم اردیبهشت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم‌بندی لازم در این زمینه هرچه سریعتر صورت گیرد، معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

وی بیان کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تأیید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: «طرح نماد» جزو طرح‌های خوب در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقه‌مندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: جریان‌های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش‌آموزان به‌کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه باید با همگرایی و هم افزایی مشکلات را کاهش داد، تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان می تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه‌های ماموریتی خود در حوزه‌های تربیتی هم خدمت‌رسانی کند و لازم است در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان انجمن‌های مختلفی تأسیس شود تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

اعلایی در پایان گفت: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش آموزان بسیار مؤثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه «یانس‌آباد» است که امیدواریم هرچه سریعتر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد