Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه تروریستی نیوزیلند آن را ناشی از تعصب کور و جاهلیت غرب دانست.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سردار «سیدمحمد باقرزاده» در حاشیه مراسم استقبال از پیکرهای مطهر ۱۱۵ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ادامه راه انقلاب و گام دوم آن مرهون تلاش‌های افرادی است که تاکنون انقلاب را به اینجا رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به حضور تعدادی از عشایر لرستان در مراسم استقبال از پیکرهای این شهدا اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با حضور این عشایر غیور، مراسم استقبالی درخور شأن این شهدای عزیز برگزار شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای مطهر این شهیدان در مناطق زبیدات، کتیبان، شلمچه و فاو تفحص شده است.

سردار باقرزاده همچنین با اشاره به حادثه تروریستی دیروز نیوزیلند تصریح کرد: تعصب کور و جاهلیت غرب این حادثه را رقم زد و امیدواریم که خداوند به خانواده‌های بازماندگان این شهدا تسلی دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار باقرزاده نیوزیلند شهدای دفاع مقدس تفحص شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد