Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: طرح نوروزی پلیس راه همزمان با سراسر کشور و با هدف کنترل ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی سفر‌ها در همه محور‌های مواصلاتی استان از امروز آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه پیدا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از توقیف خودرو‌های متخلف خبر داد و افزود: در طرح نوروزی امسال همه خودرو‌ها و وسایل نقلیه‌ای که سرعت مجاز را در محور‌های استان گیلان رعایت نکنند بر اساس دستور مقام قضایی به مدت ۷۲ ساعت از سوی پلیس راه متوقف می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان گیلان، بازدید‌های مشترک پلیس و عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از پایانه‌های مسافربری شخصی، عمومی و شناسایی نواقص فنی خودرو‌ها را از دیگر برنامه‌های طرح نوروزی پلیس در این مدت اعلام کرد.

سرهنگ حسین محمدپور، از گشت‌های نامحسوس پلیس راه در جاده‌های استان خبر داد و گفت: برای نظارت بیشتر وضعیت و اطمینان از رعایت نکات ایمنی و ترافیکی مأموران کنترل نامحسوس پلیس راه به ناوگان‌های حمل و نقل عمومی استان گیلان اعزام می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف در محور‌های مختلف گیلان نصب شده است و بر عملکرد رانندگان نظارت می‌شود.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در اجرای طرح نوروزی از تردد خودرو‌های مسافربری که دچار نقص بوده و فاقد برگه معاینه فنی هستند جلوگیری می‌شود.

سرهنگ حسین محمدپور، به ترافیک جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی می‌توان ضمن لذت بردن از سفر همچنین از بروز حوادث ناگوار نیز جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰ است، گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

رئیس پلیس راه استان گیلان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح نوروزی پلیس از امروز در جاده‌های گیلان اجرا شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد