Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@21:06:45 GMT

جهانگیری: باید منابع خشونت و افراطی گری خشکانده شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۶۵۸۲

جهانگیری: باید منابع خشونت و افراطی گری خشکانده شود

پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری : در بخشی از پیام «اسحاق جهانگیری» آمده است: حملات جنایت بار تروریستی در نیوزیلند و شهادت جمعی از مسلمانان بیگناه در مسجد، هشداری مجدد به جهان انسانی درباره خطرات و آثار فاجعه آمیز تروریسم نژاد پرستانه است.

وی در این پیام افزود: این حادثه نشان داد که افراطی گری و خشونت سازمان یافته نه مرز می شناسد، نه مذهب، نه زن و نه مرد و نه هیچ سرزمین و جامعه امن و آرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری در این پیام محکومیت این جنایت همه جانبه را کافی ندانست و تاکید کرد: باید نگاه، اراده و اقدامی جهانی و فراتر از آنچه تاکنون بوده است، صورت گیرد و منابع تولید نفرت، خشونت، افراطی گری و نژاد پرستی در هر شکل و شیوه ای خشکانده شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: نظریه پردازان خشونت و افراطی گری و سران کشورهایی که به نفرت پراکنی علیه مسلمانان و وضع سیاست های نژاد پرستانه و معیارهای تبعیض آمیز و دوگانه دامن می زنند باید بدانند که در شکل گیری و گسترش این اقدامات غیر بشری دخیل و سهیم اند.

وی در این پیام تصریح کرد: مبارزه با تروریسم عزم و اجماع جهانی و واکنش عادلانه و به دور از تبعیض می طلبد وگرنه این تهدید بی حد و مرز جهان را با ابعاد و دامنه های غیر قابل پیش بینی روبرو خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهوری در پایان این ضایعه دردناک را به خانواده های دغدار، دولت و ملت نیوزیلند، مسلمانان جهان و جامعه انسانی تسلیت گفت.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جهانگیری نیوزلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی

اولاف شولتز صدراعظم آلمان به حملات اخیر در داخل خاک این کشور به سیاستمداران از جمله هم حزبی‌های خود واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شولتز در پیامی حمله به سیاستمداران این کشور از جمله متحد وی در حزب سوسیال دموکرات را بزدلانه توصیف کرد.

او به دنبال حمله امروز چهارشنبه به فرانزیسکا گیفی نماینده حزب سوسیال دموکرات آلمان در حساب ایکس خود نوشت: خشونت در یک گفتمان دموکراتیک جایی ندارد.

شولتز در این پیام همچنین تاکید کرد: افراد نجیب و معقول مشخصا در مقابل این مساله می‌ایستند و آنها در اکثریت هستند.

تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان

گیفی سناتور برلین و شهردار سابق پایتخت آلمان امروز مورد حمله یک مرد در یک کتابخانه محلی قرار گرفت درحالیکه این آخرین مورد از چنین حمله‌هایی به سیاستمداران در آلمان است.

حمله خشونت بار به چندین سیاستمدار بلند پایه در آلمان در عرض چند روز جامعه سیاسی در این کشور را در شوک فروبرده است و آمارها از افزایش چشمگیر حملات به سیاستمداران در سال‌های اخیر خبر می‌دهند.

حملات خشوت بار به چندین سیاستمدار و به ویژه به ماتیاس ایکه، نامزد انتخابات اروپا از حزب سوسیال دموکرات در درسدن (باعث وحشت در سراسر این کشور شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری تهران با مولدسازی تسویه شد
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • فقر پژوهش در حوزه خشونت سیاسی
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • از افراطی ترین یگان رژیم صهیونیستی چه می دانیم؟