Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@00:30:36 GMT

بازنگری شرح وظایف مدیران کاروان‌های عتبات

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۶۶۸۳

بازنگری شرح وظایف مدیران کاروان‌های عتبات

شرح وظایف مدیران کاروان‌های عتبات عراق پس از لحاظ کردن نظرات مدیران دفاتر حج و زیارت استان‌ها بازنگری و نهایی شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شرح وظایف مدیران کاروان‌های عتبات عراق با لحاظ نظرات مدیران دفاتر حج و زیارت استان‌ها و برخی از کارگزاران بازنگری و اصلاح شده است.

با توجه به آغاز اعزام‌های نوروزی عتبات، مدیران کاروان‌ها باید شرح وظایف را در همراه داشته و بر اساس آن به زائران خدمت کنند که تشکیل کاروان، آماده سازی شرایط و ملزومات سفر و انتقال زائران به مرز خروجی کشور (هوایی ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمینی)، حضور در مرز ورودی کشور عراق و انتقال زائران به محل اقامت در شهر‌های مقدس و انجام زیارات، پیگیری و انجام امور اجرایی و فرهنگی کاروان در شهر‌های محل اقامت از جمله وظایف مدیران کاروان‌های عتبات به شمار می‌رود.

برای مشاهده شرح وظایف مدیران کاروان‌های عتبات عراق اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عتبات عالیات کاروان های عتبات سفر به عتبات سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند