Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مهلت اعلامی برای ناشران جامانده از ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه کتاب این گروه از ناشران روز پنجشنبه اقدام به ثبت‌نام کردند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید رفیع جواهری رئیس کمیته ناشران داخلی درباره ثبت‌نام ناشران اظهار داشت: با مهلت اعلامی برای ناشران جامانده از ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه کتاب این گروه از ناشران روز پنجشنبه اقدام به ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در این بازه اعلامی ۱۵۲ ناشر که از ثبت نام بازمانده بودند اقدام به نام نویسی کردند. با احتساب این دسته از ناشران مجموع تعداد ناشران حاضر در بخش داخلی نمایشگاه کتاب به ۲ هزار و ۳۹۸ ناشر رسید.

مدیر کمیته ناشران داخلی همچنین درباره برنامه آتی کمیته ناشران داخلی توضیح داد: ناشران ثبت‌نام شده به تفکیک هر موضوع به بخش‌ها ارسال می‌شود و بخش‌ها نیز فرمول تخصیص متراژ و اندازه غرفه‌ها را به کمیته اعلام می‌کنند و کمیته نیز این آمار را بررسی خواهد کرد.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب نام نویسی برای نمایشگاه کتاب ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب مهلت ثبت نام در نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم عرشه ابوطالب مطلبی صبح یکشنبه در سیزدهمین میز تخصصی ناشران کتاب با تبریک عملیات قاطعانه وعده صادق توسط نیروهای مسلح افزود: این عملیات سبب شد تا نیروهای نظام و مسلح نیز مقتدرتر و شجاع‌تر شوی با اشاره به اهمیت کار ناشران گفت: در نیروهای مسلح به این حوزه توجه خاصی شده است واعتبارات خوبی به حوزه پژوهش توجه شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت خوبی در حوزه چاپ و نشر داریم و به مؤلفان نیز بدهی چندانی نداریم، برای فعالان این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

یوسفی مدیر حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه دریایی نوشهر نیز با اشاره به این با هزار جلد کتاب در قالب ۸۰ عنوان در نمایشگاه بین المللی کتاب سال قبل شرکت کردیم، گفت: طرح جلد ۱۸ عنوان کتاب تهیه شد.

وی از تصویب ۹۰ عنوان کتاب در فاز ۹ خبر داد و گفت: چاپ هزار جلد کتاب عکس طبیعت نوشهر از جمله اقدامات است.

وی با اظهار اینکه ۹ نشریه در دانشگاه منتشر می‌شود، گفت: رفع مشکل واگذاری اعتبار در حوزه تألیف و نوسازی تجهیزات چاپ، بازنگری دستورالعمل حق تألیف و ویراستای، عدم واگذاری کاغذ یارانه‌ای، عدم وجود ردیف اعتباری مشخص از جمله مشکلات است.

کد خبر 6090525

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب