Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@03:31:52 GMT

آغاز اردوی جهادی «ابراهیم هادی» ویژه نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۷۳۶۵

آغاز اردوی جهادی «ابراهیم هادی» ویژه نوروز ۹۸

مهدی صادق‌پور، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) شهرستان قزوین مزین به نام شهید «ابراهیم هادی» برای مرمت و ساخت خانه محرومان شروع به کار کردند.
وی بیان کرد: پایان سال و دغدغه‌های شخصی این ایام مانع از حرکت جهادی و توجه به محرومان توسط بسیجیان نشد و از امروز شروع به خدمت‌رسانی کردند تا خانواده‌ای در سال نو خوشحال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین گفت: این اردو شامل مرمت و سفید‌کاری منزل یکی از اهالی شریف و محترم رجایی دشت است، این اردو توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی روستای رجایی دشت با همکاری سازمان بهزیستی بخش الموت غربی انجام می‌شود.
صادق‌پور عنوان کرد: بخش اعظم و هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود.
وی تأکید کرد: در این اردوی جهادی شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجایی دشت هستیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه