Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه در مورد دستگیری دو نفر که قصد تبانی در مسابقات فوتبال را داشتند صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در این اطلاعیه ضمن اشاره و تأیید دستگیری اخیر دو نفر از اشخاصی که قصد پرداخت پول و تبانی در مسابقه فوتبال را داشتند توسط مأمورین پلیس آگاهی، اعلام می‌دارد که در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و شرایط جدول مسابقات اعلام می‌دارد که کلیه تحرکات و اتفاقات به نحو کاملاً دقیق تحت رصد و نظارت کمیته اخلاق قرار دارد و با حضور و عضویت نمایندگان مراجع انتظامی و اطلاعاتی در واحد صیانت از فوتبال زیر مجموعه این کمیته اقدامات مناسبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

علاوه بر این، از کلیه اهالی فوتبال درخواست می‌شود که هرگونه اطلاعات خود در زمنیه تبانی بین بازیکنان، باشگاه‌ها و ... را در اسرع وقت از طریق مراجعه حضوری به آدرس ضلع غربی ورزشگاه آزادی جنب هتل المپیک مرکز ملی فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۷۳۸۴۰۲ و ۰۹۱۹۸۴۱۷۴۴۵ در اختیار این کمیته قرار دهند.

همچنین این کمیته با هشدار اینکه هرگونه تبانی در مسابقات فوتبال می‌تواند مجازات از شش ماه تا سه سال حبس را در پی داشته باشد، اعلام می‌دارد که با تخلفات و جرائم در این زمینه به شدیدترین نحو قانونی برخورد و مقابله خواهد شد».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فدراسیون فوتبال حبس فوتبال تبانی کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان